Rechter kolom (routepunten, routes,...) kunnen verbreden of versmallen
-
Het zou tof zijn om de linkse kolom te verbreden. Soms wil ik een route bijvoegen bij een andere maar bij selecteren zie ik de naam van de toe te voegen route maar vr de helft.
Soms heb ik een route met dezelfde beginnende naam maar op het einde bijvoorbeeld een "2" achtergezet.
Bij selectie van 2de route weet ik dus niet welke route ik moet selecteren aangezien het zichtbare dezelfde naam is en de "2" kan je niet meer zien staan.
Daarom zou het tof zijn om de kolom te kunnen verbreden/versmallen
-
@pieter-v said in Rechter kolom (routepunten, routes,...) kunnen verbreden of versmallen:
Bij selectie van 2de route weet ik dus niet welke route ik moet selecteren aangezien het zichtbare dezelfde naam is en de "2" kan je niet meer zien staan.
Ik gok dat met de standaard sortering de route met het 2-tje in de sortering op naam onderaan staat bij routes met dezelfde naam. Maar, zeker een upvote waard!
-
@pieter-v de 2 vooraan in de naam van de route zetten helpt ook.
-
This post is deleted! -
@Bart-DM Ook aan gedacht maar dan gaan de routes niet meer bij elkaar staan.
Zeker niet als je op vakantie gaat en 7 routes hebt. De routes beginnen met dezelfde naam en als je er al bij de eerste route een alternatief maakt en een "2" voorzet dan kan je geen "2" bij de derde, vierde,... route zetten afwisselend de namen hetzelfde zijn.
Het kan altijd natuurlijk op een andere manier maar is veel gemakkelijker dat je dit achteraan kan plaatsen en kolom opschuiven indien nodig.
Bij andere programma's lukt dit ook dus moet volgens mij wel kunnen denken.
-
@pieter-v en als ze ze gewoon nummert?
- Xxx
- Xxx
- Xxx
Of eventueel op die manier:
1.1 xxx
1.2 xxx
2.1 xxxHelpt dat niet?
-
@pieter-v, elke vakantie in een eigen mapje?
-
Het is leuk dat we allerlei alternatieven aandragen, maar zelf je marge kunnen bepalen is natuurlijk de beste oplossing! Op mijn 27" monitor hou ik werkruimte zat over als ik de linker kolom wat groter maar. Op mijn MacBook wil ik hem graag wat kleiner om over wat meer werkruimte te beschikken. Als ik een 2e upvote zou kunnen geven dan zou ik dat doen
-
@Rob-Verhoeff, Ik denk NIET dat dat de beste oplossing is, maar WEL een handige functie ;-). Mijn upvote staat er al bij
-
@Con-Hennekens De beste oplossing is je route een korte en duidelijke naam geven. Ook beter afleesbaar op je telefoonscherm
-
@Rob-Verhoeff, dat, en een goede ordening in mapjes. Niet teveel scrollen
-
@Rob-Verhoeff klopt, ik vind het een goed voorstel. Alleen knn deze alternatieven de gebruiker mss nu al wat op weg zetten/helpen.
-
@Rob-Verhoeff Ja inderdaad, ja kan er oplossingen voor bedenken maar het zou tof zijn mochten ze dit kunnen implementeren.