De app zoomt moeilijk/niet uit
-
Bij uitzoomen bij het rijden is de knop te klein, het lukt maar moeilijk. Toen gestopt met de moto en blote hand maar bij drukken gaat het uitzoomen maar bij loslaten komt het iets terug ingezoomd. Je moet 30x duwen om een deftig uit te zoomen dat normaal in 3-5 klikken zou moeten lukken.
Dit had ik 21-04 voorhad -
@pieter-v kan ik me goed voorstellen! Om de knoppen allemaal klikbaar te maken is overigens geen doen en ook niet iets wat we teveel willen stimuleren.
Mocht je veel rijdend willen doen, kan ik zeker één van de bluetooth controllers aanbevelen!
-
@pieter-v en als ik een suggestie mag doen, kijk zeker eens in de MRA webshop naar de Silverfox controller. Ik heb die gemonteerd staan en ben er zeer tevreden over, zeker als in- en uitzoomen een favo bezigheid is ;-).
-
@Corjan-Meijerink Ok bedankt Cortjan, maar er is toch wel een probleem met de zoomfunctie. Op mijn apple SE werkt de zoomfunctie niet goed. Je moet echt 30x klikken om ietswat te kunnen uitzoomen. Ook zonder handschoen in stilstand.
-
@Bart-DM Ok thx Bart. Maar zal moeilijk zijn. Ik heb op de BMW een scroll wheel. Dit zal te groot zijn.
-
@pieter-v ook daar is een geschikte optie voor! De carpe iter bmw controller
-
@Corjan-Meijerink Top! dit gaan we zeker uitproberen. Bedankt
-
@Corjan-Meijerink Ik heb dat eens uitgeprobeerd. Instelling verzet op "Carpe Iter BMW control" en dan eens getest maar er gebeurde niet veel.
Mss moest ik met de BMW app geconnecteerd zijn maar ook dit deed niet veel.Is er een procedure hoe je dit juist moet doen?
-
Inzoomen gaat goed maar er is duidelijk iets mis bij het uitzoomen als je op het scherm drukt.
Het uitzoomen via de knop op het scherm doet zeer vreemd. Zoomde uit maar zoomt daarna een groot stuk in waardoor dit zeer langzaam gaat.Ik werk met een Iphone SE
-
@pieter-v Je hebt dan uiteraard wel de Carpe Iter BMW module nodig https://shop.myrouteapp.com/products/carpe-iter-bmw-control-kit