Sortering/Volgorde Evenementen
-
Als we de evenementen onder het hamburgermenu openen staan alle evenementen in oplopende volgorde (de eerste eerst).
Open je de evenementen via Profiel-Evenementen dan staan ze in aflopende volgorde (verst in de toekomst) eerste.
Is het mogelijk om de volgorde van profiel-evenementen gelijk te zetten met hamburger-evenementen? -
@H-R-C-Limburg-Chapter voor mij moet je even verduidelijken hoe je nu precies naar je evenementen gaat. Als je het over het hamburger-menu hebt, dan denk ik aan de app op je mobiele device.
Maar hoe ik mijn evenementen ook benader, of ik dat in de Routeplanner doe of via de app (in feite ga je dan ook naar de website!) bij mij zijn ze altijd gesorteerd op aflopende volgorde, het nieuwste evenement in de tijd staat bovenaan en het oudste evenement uiteraard dan onderaan. Voor mij is dat een logische volgorde.
-
Goede middag Rob,
momenteel zijn wij bezig met 3 man om MRA als standaard planprogramma te introduceren binnen ons HD-Chapter. Deze vraag is buiten mij om gesteld, maar sluit wel aan bij een ticket die ik bij MRA heb neergelegd. Evenementen worden weergegeven op basis van record-aanmaaktijd.
De vraag die ik gesteld heb aan MRA is of dit via een keuze op alfabetische volgorde danwel aanmaakdatum gedaan kan worden. Wij hebben de tijdsvolgorde in de benaming van het event verwerkt (YYY-MM-DD) met daarna vrije tekst.
Als je maar genoeg events hebt (ca 20 per jaar) wordt het anders al snel onoverzichtelijk. Ik stel voor dat we dit item afsluiten en dat ik wacht wat er uit de ticket komt.
Met vriendelijke groet, Taco Neven -
@ADMIN-Limburg-Chapter Hallo Taco, de website wordt dit jaar sowieso onderhanden genomen. Er zijn al diverse topics die gaan over sorteervolgorde en presentatie van routes etc. Ik denk dat het wel goed gaat komen.