Spraakinstructie straatnaam uitschakelen
-
Hallo allen!
De zoekfunctie kon mij niet helpen helaas.
Is er een mogelijkheid om de gesproken vermelding van de straatnaam uit te schakelen bij de spraakinstructies? Dit is voor mij heel nutteloos en klinkt door de robotstemmetjes ook meestal helemaal verkeerd Mijn audio-instelling staat overigens op "3" bij het rijden.
Met dank!
-
@Stijn-a het uitspreken van de straatnamen hoort bij de spraakinstructie. Het lijkt mij dat je een andere stem moet kiezen die natuurlijker klinkt!
-
@Stijn-a I like to have the street name spoken. I would like to see the street name along with the route number in the next instruction box. Most of the roads I travel are know by their name not number.
-
@RetiredWingMan, if you know the streetnames, you know the streets and you probably don't need navigation . Usually while driving you have no time to search for streetname signs, which renders the streetnames pretty useless,
-
@Con-Hennekens all of our rods are signed with the name as primary.
-
@RetiredWingMan, That's great
But I still think "Turn right" without a streetname would suffice. However I grew accustomed to the names being spoken, and think it is fine. Where I really don't need them, is when they occupy screen-estate