Scherm Samsung Active 3 slecht afleesbaar
-
Heb ik nog een vraag mbt het gebruik van de Active 3. Wat kan ik doen om de afleesbaarheid van het scherm te verbeteren
En nu weet ik dat Serge met een Active rijd. Dus misschien heeft hij nog een paar tip bij voorbaat dank -
Heb ik nog een vraag mbt het gebruik van de Active 3. Wat kan ik doen om de afleesbaarheid van het scherm te verbeteren
En nu weet ik dat Serge met een Active rijd. Dus misschien heeft hij nog een paar tip bij voorbaat dankThis post is deleted! -
En nu weet ik dat Serge met een Active rijd. Dus misschien heeft hij nog een paar tip bij voorbaat dank@P-Meijers, Serge leest niet heel regelmatig in het forum volgens mij. je zou eens een gematteerde screenserver kunnen proberen, die helpt reflectie van direct zonlicht te verminderen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login