KAART DOWNLOADEN
-
Als ik van mijn route afwijk dan geeft mra "kan de route niet berekenen" aan ipv mij terug te leiden naar de route.
Gisteren kreeg ik het advies de kaart van Nederland te downloaden om dit op te lossen. Weet iemand hoe moet of andere sugesties? -
Ga naar de instellingen van de app
Zie: https://www.myrouteapp.com/support -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
Je zou hem ook gewoon even kunnen helpen ipv arrogant naar een instellingspagina te verwijzen zonder enige relatie tot zijn probleem. -
Waar zijn anders de handleidingen voor, daar staat precies in hoe je onder andere de kaarten kunt downloaden.
-
@André-Scharff als je het menu opent (hamburger icoontje links boven), kan je rechts boven naar je profiel pagina gaan. Hier kan je alles van de app terugvinden
Onder “offline kaarten” kan je zelf de benodigde regio’s / landen downloaden. Verder vooral leuk om eens door de navigatie instellingen heen te scrollen.
-
@Ton-Verkleij Een oud gezegde luidt: je kunt het paard wel naar de bron brengen, maar het moet zelf drinken.
-
@Rob-Veerman Dat klopt, maar als je het paard in het weiland laat staan zal die de bron nooit vinden. En van een beetje extra hulp wordt niemand arm.
-
@Ton-Verkleij Die hulp werd in het verstrekte antwoord toch echt duidelijk geboden. Dat moet nalezing van de materie echt een verrijking van kennis zijn geworden voor de vraagsteller (waarmee voor mij deze 'discussie' wel is afgesloten).
-