Afstand en reisduur tot eindbestemming zien met verschillende routepunten
-
Dag allemaal,
Al een tijdje maak ik met veel plezier van MyRoute-app. Eerst gratis en inmiddels als Gold member. Ik maak gebruik van het navigatiesysteem van mijn BMW nadat ik de route middels een memorystick erin heb gezet.
In het najaar wil ik een roadtrip van 5000 km gaan maken. Ik ga dan onder meer van Sofia (Albanië) naar Split (Kroatië). Omdat ik dan zoveel mogelijk langs de kust wil rijden, heb ik verschillende routepunten op de kustroute geplaatst.
Misschien een domme vraag maar ik vroeg me af of het mogelijk is om in het navigatiesysteem van mijn auto de tijd en afstand tot mijn eindbestemming te zien als ik gebruik maak van verschillende routepunten naar die eindbestemming.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Emi
-
@EmiR-0
Hallo Emi,Ja dat kan, van de dag-route of als je de dag-route opknipt in etappes (van start tot de koffie) enz, dan zie je hoe laat je bijvoorbeeld aan de koffie zit.
Het splitesen van de routes doe je via de "Toolkit". Geef het routepunt waar je de route wil splitsen, een voor jou duidelijke naam, zodat je weet waar je moet klikken om de route te splitsen. Dit kun je meerdere malen doen in 1 route. -
Duidelijk. Dankjewel Hans!
Het wordt een trip van 7 dagen en ik verblijf elke nacht in een ander hotel dus dan ga ik dus van hotel naar hotel de splitsing maken.
-
Helemaal goed, dat gaat zeker lukken.
-
@EmiR-0 Flinke onderneming!
Als je dit nog nooit georganiseerd hebt met een routeprogramma dan kan ik je alleen aanraden om je zo goed mogelijk voor te bereiden en vaak een "klein toerke" te doen om te ondervinden wat er zo allemaal met routes kan mislopen. Trouwens, het forum bevat nogal veel data van "foutjes met een grote impact".
Eenmaal op reis, wordt geen slaaf van de vooraf voorbereide route. Als het verkeerd gaat, of je hebt gewoon zin in iets anders, moet je gewoon foert zeggen tegen uw voorbereidingen.
Enjoy!
-
@Drabslab Dankjewel!
Het is inderdaad best wel een onderneming. Vorig najaar ben ik naar Oekraïne gereden via Duitsland en Polen. En via Roemenië (Transfagarasan gereden), Hongarije, Oostenrijk en Duitsland weer terug. Ook ongeveer 5000 km in een week. Toen ging ik met een BMW E39 en een TomTom.Dit najaar wil ik deze Roadtrip gaan doen. Hotels zijn al geboekt:
-
@EmiR-0 said in Afstand en reisduur tot eindbestemming zien met verschillende routepunten:
BMW E39
Dat ziet er mij zondermeer een fantastische reis uit. Hopelijk gooit COVID geen roet in het eten (of op de weg )