Carplay weergave
-
Ik gebruik MRA op mijn iPhone 11 in combinatie met Carplay in mijn BMW i3s (af fabriek geïnstalleerd). Helaas wordt MRA maar op de helft van het Carplay scherm getoond, hoewel het mogelijk is om Carplay fullscreen te hebben (zie Youtube film van MyRoute https://www.youtube.com/watch?v=HyHT38K2LBg )
Mis ik een bepaalde instelling?
Het is voor mij belangrijk dat MRA op Carplay in fullscreen functioneert, daar ik van plan ben in mijn cabrio Carplay te laten inbouwen. Het heeft geen zin om die investering te doen als fullscreen niet mogelijk is.
-
@Marjea Bedoel je misschien dat je in CarPlay de dashboard modus hebt geopend? Klik eens op de kaart van MRA, dan opent de app full screen.
Een afbeelding van je situatie toevoegen zou ook helpen.
-
@Corjan-Meijerink Bijgevoegd een foto van het Carplay scherm. Ik heb de splitscreen van de BMW aangezet, maar ook zonder splitscreen wordt MRA maar op de helft van het scherm getoond.
-
@Marjea Dat is echt een instelling van je BMW
Misschien de splitscreen even uit zetten en kijken hoe het er dan uit ziet.
MRA staat nu fullscreen in hoeverre het BMW scherm dit toestaat. -
@Corjan-Meijerink De splitscreen had ik al eens uit gezet, maar het gaf geen verschil. Ik zal de vraag of het überhaupt mogelijk is om carplay fullscreen te gebruiken in de i3 aan de BMW dealer stellen.
-
@Marjea Dat zou ik inderdaad maar doen
Dit is sowieso niet iets met MRA.