Rijbaaninstructie op snelwegen: veel te groot en komt te vroeg!
-
@Dikke-Wim thanks for your enthusiasm!
We were aiming for this week beta but I think it will be next week! Encountered some issues after updating internal dependencies.
-
@Corjan-Meijerink
Hopefully it is before the weekend. Then I will tour with 30 motorcyclists and can then test the new beta -
@Dikke-Wim, your motor gang friends are all beta?
-
@Con-Hennekens
As far as I know some use MyRoute App. Others use "Calimoto" or "RouteYou". -
@Dikke-Wim said in Rijbaaninstructie op snelwegen: veel te groot en komt te vroeg!:
As far as I know some use MyRoute App. Others use "Calimoto" or "RouteYou".
Ah, it sounded like they all would be testing the new version (which I am afraid will not occur this week).
-
@Con-Hennekens said in Rijbaaninstructie op snelwegen: veel te groot en komt te vroeg!:
@Dikke-Wim said in Rijbaaninstructie op snelwegen: veel te groot en komt te vroeg!:
As far as I know some use MyRoute App. Others use "Calimoto" or "RouteYou".
Ah, it sounded like they all would be testing the new version (which I am afraid will not occur this week).
I’m afreid that you are right!
-
I am looking forward to feedback on this matter when the new beta (4.0.5) is available!
-
Typisch hoe mensen verschillende kijk hebben op zaken: Ik vind juist dat de rijbaaninstructie groter moet.
Ik heb net een trip van een paar dagen gedaan in Duitsland. De afslagen bij de AutobahnKreuzen volgen vaak snel achter elkaar, en er staan veel namen van steden op de borden. Dan is de rijbaaninnstructie vaak te klein op een iphone. Dus van mij mag het groter.
Dan de kleur van de richtingpijl: er is gekozen voor blauw. Daar kun je ook (oeverloos) over discussiëren welke kleur het beste is. Persoonlijk is de kleur blauw niet goed te zien op de donkere achtergrond. Zo zullen ook andere mensen bezwaar hebben tegen de kleur groen.
Suggesties:
- de grootte van de rijbaaninstructie aanpasbaar maken in instellingen
- kleur richtingpijl WIT maken, of aanpasbaar in instellingen.
Ik zou ermee heel goed geholpen zijn.
-
@Marjea je reageert op een hele klus post en inmiddels is d instructie aangepast.
Dan blijft alleen smaak over denk ik
Nu komt de instructie op 800 meter. Blijft een compromis denk ik. Er is overigens wel veel verschil tussen de layout op je telefoon in vergelijking met Android Auto bv