Zowel voor mijn Andoid als IOS versie is het weergeven van gesproken navigatie bar!
Ik ben er inmiddels achter, dat de MyRoute navigatie addon gebruik maakt van de ingebouwde systeem voices van zowel Android als IOS gerelateerde toestellen.
Dit gaat vaak mis, ik weet niet waar het aan ligt, maar ik zou graag willen dat MyRoute het voice deel aanpakt conform de andere navigatie apps (zie TomTom Go).
Zeker als je een route laadt, dan hoor je soms niet eens dat er bij het beginpunt al iets wordt gesproken.
Veelvuldig op de straatnaam, routepunt drukken helpt helaas ook niet, dat moet beter, zeker omdat de concurrentie (lees tomtom go), dit wel goed heeft geimplementeerd
Wanneer is het mogelijk om zelf een bepaalde voice te kunnen selecteren, want momenteel ben je zowel in Android als IIOS "gebonden" aan de systeem voice.
Ik heb inmiddels mijn net aangeschafte abonnement geannuleerd, want het is een grote teleurstelling zeker icm Carplay of AA moet er veel verbeterd worden tav gesproken navigatie.
Ik lees op FB dat er iets wordt ontwikkeld voor text to speech, echter vind ik persoonlijk dat MRA eerst zijn zaakjes op orde moet brengen en moet zorgen dat de basis functies perfect zijn vooraleer met innovaties bezig te zijn.
Voorlopig dus voor mij een tijdelijke NoGo!