Suggestions
-
Hallo,
Als je een route gebruikt uit de mooie bibliotheek die gemaakt is door een andere gebruiker heeft deze een startpunt dichtbij of zelfs bij deze persoon thuis. Is het mogelijk om een optie te bouwen die je de mogelijk geeft om zelf het startpunt van de route te kiezen of in te stellen?
Nog een suggestie is of het mogelijk is meerdere kelueren beschikbaar te maken voor de diverse routepunten, POI's en dergelijke. Met het huidige kleurenpakket ben je soms wat beperkt als je meerdere soorten bezienswaardigheden een kleur wil geven. Bijvoorbeeld: Ik wil graag alle ruines de kleur groen, alle kastelen de kleur geel, benzinestations rood, standaard routepunt de kleur geel, historische huizen de kleur paars geven en dan ben je al bijna door de kleuren heen maar ik heb ook nog een cafe en een hotel en een punt waar we gaan lunchen die ik een andere kleur wil geven dan de eerder genoemde. Dus meer kleuren beschikbaar hebben zou fantastisch zijn.
Groet Menno
Een fanatiek gebruiker -
Hallo Menno, het startpunt kun je zelf aanpassen bij iedere route uit MyRoute-App.
Hoe?
Klik op het routepunt waar jij je route wil laten starten, klik vervolgens op de 3 puntjes ... en klik dan op het vlaggetje met "Go". Je zal dan de vraag krijgen of je van dit routepunt je startpunt wil maken, en bij bevestigen, zal dit routepunt 1 worden en je routepunten worden hierop aangepast.
Wij als "RouteXperts' gebruiken de huidige kleuren van de routepunten voor:
Blauw: Standaard routepunt / vormingspunt
Geel: Bezienswaardigheid onderweg langs of dicht aan de route gelegen
Groen: Mooi plaats om een foto te maken
Rood: Stopplaats voor lunch / overnachting / koffie
Rose: Opletten, mogelijk wijkt Here & TT hier van elkaar af of let op Onverharde weg. In ieder geval waarschuwingen.