Routes sorteren android
-
Weet iemand hoe ik m'n routes kan sorteren op mn telefoon? Ze zijn nu op naam gesorteerd, maar ik zou dit graag op datum doen (niet via laptop, maar via telefoon)
-
@Jan-van-Heugten jazeker: klik op A-Z en dat verandert in een soort maantje of een klokje. Dan staan ze op datum.
-
@Rob-Verhoeff dank je, ja klopt. Wist ik eigenlijk wel... Maar ik bedoelde eigenlijk in Routelab. Wellicht is dat helemaal niet nodig!
-
@Jan-van-Heugten jij vindt het in ieder geval een gemis, anders had je de vraag niet gesteld toch? Persoonlijk mis ik het niet. Maar via Routelab op je telefoon moet je het doen met de sortering zoals gegeven door de app.
-
Haha! Ik dacht even te cheaten door in de webbrowser de sortering te zetten (kolomkop "laatst gewijzigd" te klikken). Maar hij neemt dat niet mee in de app helaas
-
@Con-Hennekens hmm de website is natuurlijk anders dan de app
-
@Marinus-van-Deudekom, nee dus. De Routelab is een embedded browser window naar de website. Maar de voorkeursinstelling van het window wordt blijkbaar niet opgeslagen in de database. Had gekund.
-
@Con-Hennekens je kunt zelfs de sortering in de app andere laten zien dan in de webbrowser. Bv in de app op datum, wat ik zelf doe, een in de webbrowser op alfabet.