Positiepijltje slecht zichtbaar
-
Eerder is door anderen al genoemd dat telefoons heet worden met navigeren. Een probleem is dan dat ze vanzelf uitschakelen. Een ander probleem dat zich daarvoor aandient, is dat het scherm in helderheid terug gaat. En dan is (zeker met een zonnebril of zo iets) het pijltje waar je bent op de kaart echt niet meer zichtbaar. Een outline die opvalt zou zeer welkom zijn…
-
@Iris-4, Een outline is al aanwezig. Ook kun je de kleur meer contrastrijk instellen. De standaard kleur is inderdaad weinig contrasterend, dat ben ik zeker met je eens.
-
In de auto is het lastiger maar op de motor de telefoon in de rijwind hangen.
Meestal is er boven de tellers achter een kuipruit genoeg rijwind voor koeling en toch goed beschermt tegen regen.
Ik heb meerdere jaren op deze manier mijn telefoon gemonteerd gehad. Deze bleef lekker koel. Zelfs draadloos laden (wat ook warmte oplevert) werkt op deze manier zonder problemen.Heb je de smartphone midden op de stuur gemonteerd, is er gewoon te weinig rijdwind voor de koeling.
-
@M-Schrijver In de auto heb ik een klem voor mijn mobiel in een ventilatie rooster zitten. Met de airco aan koelt de telefoon.