MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Positiepijltje slecht zichtbaar

[App] Problems, Bugs and other Issues
    4
    4
    214
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Iris 4
      Iris 4 last edited by

Eerder is door anderen al genoemd dat telefoons heet worden met navigeren. Een probleem is dan dat ze vanzelf uitschakelen. Een ander probleem dat zich daarvoor aandient, is dat het scherm in helderheid terug gaat. En dan is (zeker met een zonnebril of zo iets) het pijltje waar je bent op de kaart echt niet meer zichtbaar. Een outline die opvalt zou zeer welkom zijn…

Con Hennekens 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Con Hennekens
        Con Hennekens @Iris 4 last edited by

@Iris-4, Een outline is al aanwezig. Ook kun je de kleur meer contrastrijk instellen. De standaard kleur is inderdaad weinig contrasterend, dat ben ik zeker met je eens.

ce198a74-b84d-443e-b837-955576ebe4a3-image.png

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
        I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M. Schrijver
          M. Schrijver last edited by

In de auto is het lastiger maar op de motor de telefoon in de rijwind hangen.
          Meestal is er boven de tellers achter een kuipruit genoeg rijwind voor koeling en toch goed beschermt tegen regen.
          Ik heb meerdere jaren op deze manier mijn telefoon gemonteerd gehad. Deze bleef lekker koel. Zelfs draadloos laden (wat ook warmte oplevert) werkt op deze manier zonder problemen.

Heb je de smartphone midden op de stuur gemonteerd, is er gewoon te weinig rijdwind voor de koeling.

(I use MRA Next only on Android Auto. Every comment, suggestion, etc will be based on my usage with Android Auto)

Theo Lammerts 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Theo Lammerts
            Theo Lammerts @M. Schrijver last edited by

@M-Schrijver In de auto heb ik een klem voor mijn mobiel in een ventilatie rooster zitten. Met de airco aan koelt de telefoon.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1 / 1
            • First post
              Last post
            ACTIVE USERS
            POPULAR TOPICS
            • Melding uitzetten

• Android auto op de motor

• Probleem navigeren op telefoon

• Hallo, als lifetime gold member werd er vandaag 35€ van mijn rekening gehaald.

• route maken maar routepunten verdwijnen

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

• Route calculation not possible

• Route not Downloading to Satnav

MY GROUPS