My route library from MRA also on my own website.
-
-
Ja dat heb ik al enige jaren gedaan maar dat werk niet goed meer! wel gedaan
kijk maar eens naar https://mccontactdordrecht.nl/routes.html
geen idee waar het aanligt mogelijk licht het probleem wel bij strato -
@MC-Contact-Dordrecht is al weer opgelost maar vraag me niet hoe!
-
Wat werkte er niet meer dan?
-
This post is deleted! -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master said in My route library from MRA also on my own website.:
Wat werkte er niet meer dan?
Beste Hans ik kreeg wil een pictogram in op mijn website gedeelde bibliotheek te zien, maar als ik daar op klikte kreeg ik geen route te zien! Dat werk nu wel weer! Wat ik alleen nog heb dat als de mensen zonder MRA account klikken op "bekijk route details" ze een scherm krijgen dat zij moeten inloggen! Een aantal weken geleden hoefde dat niet!
En ik heb geen instelling veranderd!
-
@MC-Contact-Dordrecht #Hans van de Ven MRA-Master ik heb al een vermoede waarom ik het probleem heb.
Het probleem doet zich voor bij tracks en niet bij routes, jammer dat die mogelijkheid er niet is voor tracks want die hebben mijn voorkeur! Want een route wordt niet altijd goed weer gegeven op de Google maps kaart.Dus ik hoor graag of mijn vermoeden juist is!
-
Op mijn site werkt dit wel, aanbevolen tracklog
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Wanneer ik een route wil downloaden van iemand's website, in mijn geval van https://www.adventurebikepilot.com wordt ik gevraagd eerst in te loggen. Wanneer ik dat doe wordt MRA niet geopend en zijn de inlog velden weer leeg. Wat doe ik verkeerd?
Groet,
Nico
-
Je doet niets verkeerd, volgens mij wordt er een nieuwe sessie geopend, waardoor je moet inloggen
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Dat begrijp ik, maar wanneer ik m'n gegevens invul en op inloggen klik gebeurd er niets en zijn de inlog velden weer leeg.
-
@Nico-Beerepoot Is it possible to download the route to your PC first then upload it to MRA from your PC.
-
@Nick-Carthew When I go to this website and choose Routes I'll find a public directory, when I follow the path I endup to the desired file(route). When I klik on the file I' m asked to login to MRA which doesn't work. Thanks to your (Hans & Nick) hints I rightklik on the file and open in a new screen the file opens. Thanks for your help.