Link to route in mail opens app, not website
-
Is it possible to make a link to a route in an e-mail open in the app instead of the website?
-
Hallo Evert,
Wat ik begrijp wil je een gpx bestand die je via mail heb gekregen openen in de webapplicatie?
De k niet dat dit mogelijk is. De web applicatie is een onderdeel van de gehele MRA website en alleen na inloggen bereikbaar.
-
Is it possible to make a link to a route in an e-mail open in the app instead of the website?
@infoevertkuiken.nl wat is de link? Alle route / track links zouden in de app moeten openen.
Mogelijk heb je dit geblokkeerd in de app instellingen (via iOS / Android, niet in onze app)
-
Sorry voor de late reactie, ik was motor aan het rijden (ok, een paar dagen)...
Voor onze club maak ik de routes in MRA. Die exporteer ik voor sommigen naar BaseCamp in GPX, maar steeds meer mensen stappen over op MRA. Zij willen dan de route vanuit de mail direct in MRA openen. Er werd me verteld dat die link ze naar de website brengt. Maar ik zie nu in mijn eigen telefoon dat de links gewoon in de app openen. Ik zal onze leden dat laten weten.Dank voor de reacties!
-
Sorry voor de late reactie, ik was motor aan het rijden (ok, een paar dagen)...
Voor onze club maak ik de routes in MRA. Die exporteer ik voor sommigen naar BaseCamp in GPX, maar steeds meer mensen stappen over op MRA. Zij willen dan de route vanuit de mail direct in MRA openen. Er werd me verteld dat die link ze naar de website brengt. Maar ik zie nu in mijn eigen telefoon dat de links gewoon in de app openen. Ik zal onze leden dat laten weten.Dank voor de reacties!
@infoevertkuiken.nl said in Link to route in mail opens app, not website:
I was told that this link takes them to the website.
Maybe they don't have the app installed, or it is not updated to the latest version.
-
Als je de app hebt, opent hij inderdaad daarin. Heb je die niet, dan opent de website.