App loopt vast na eerste stop.
-
De app loopt vast na de eerste stop te hebben gedaan. Zelfs na het afsluiten en terug opstarten werk deze gewoon niet meer correct. Zelfs na het verwijderen van route punt 1-2-3 en syncronisatie gaat deze niet naar route punt 4 maar direct eindpunt. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd. Werk wel met android auto met een Doogee V31GT. Iemand een idee.
Sure, here's the English translation of your text:
The app crashes after making the first stop.
Even after closing and restarting it, it no longer works correctly.
Even after deleting route points 1-2-3 and syncing, it skips to the final destination instead of going to route point 4.
I’m probably doing something wrong.
I am using Android Auto with a Doogee V31GT.
Anyone have an idea? -
Hallo Druyts, tegen hetzelfde probleem loop ik ook aan. Zolang ik blijf rijden loopt alles prima, maar na een tankstop loopt het vast op één of andere manier. Volgens mij moet het iets simpels zijn. Wel probeer ik via de telefoon de route opnieuw te laten pakken, maar dan blijft hij gewoon laden.
Ik heb al wel een keer gehad dat na een hele lange tijd (+/- 15min) weer geluid had maar geen beeld. -
Ik heb geen oplossing voor het vastlopen. Maar ik hoor wel vaker dat een disconnect leidt tot een vast zittende kaart in AA/CP.
Wel een oplossing voor dat die naar het eindpunt gaat:
Voor je weer opstapt na een pauze, check dan even de app op je telefoon, en kijk of die nog naar het goede waypoint gaat. Doet-die dat niet, houdt dan het eerstvolgende wayp[oint dat wilt raken even ingedrukt. -
De app loopt vast na de eerste stop te hebben gedaan. Zelfs na het afsluiten en terug opstarten werk deze gewoon niet meer correct. Zelfs na het verwijderen van route punt 1-2-3 en syncronisatie gaat deze niet naar route punt 4 maar direct eindpunt. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd. Werk wel met android auto met een Doogee V31GT. Iemand een idee.
Sure, here's the English translation of your text:
The app crashes after making the first stop.
Even after closing and restarting it, it no longer works correctly.
Even after deleting route points 1-2-3 and syncing, it skips to the final destination instead of going to route point 4.
I’m probably doing something wrong.
I am using Android Auto with a Doogee V31GT.
Anyone have an idea?@Druyts-0 I had the same problem as you and for me in works this way:
- I turn on the bike so the phone is connected to AA
- I load the route from the phone, and its being displayed on AA
- I leave the app opened on the phone and just lock the screen
- After a stop, I start the bike, AA comes on, connects to the phone and asks me if I want to resume the route
- I hit the resume button and Bob's your uncle (I always wanted to say that)
Good luck !
-
Vandaag opnieuw geprobeert, een bestemming ingevoerd. Route wordt berekend en alles bevriest. Toch maar weer terug naar de oude Garmin. Het leek zo'n leuke app maar is bij mij niet werkend te krijgen. Ook zonder android auto werkt de app niet.
-
Vandaag opnieuw geprobeert, een bestemming ingevoerd. Route wordt berekend en alles bevriest. Toch maar weer terug naar de oude Garmin. Het leek zo'n leuke app maar is bij mij niet werkend te krijgen. Ook zonder android auto werkt de app niet.
@Erik-3f welke telefoon en Android versie gebruik je?
-
@Erik-3f said in App loopt vast na eerste stop.:
Ook zonder android auto werkt de app niet.
Oh, maar de app werkt heus wel hoor. Dat jij tegen een probleem aanloopt wil niet zeggen dat de app niet werkt. We hebben wel héél weinig informatie over het probleem dat je ervaart. Ik denk dat het zinvol is om een ticket aan te maken via https://www.myrouteapp.com/support . De klantenservice kan dan je logs opvragen, en daar eventuele fouten in ontdekken. Zo wordt de app nóg beter voor iedereen. De app lijkt niet alleen leuk, maar is het ook