Rechte witte lijnen naast de route
-
plotseling heb ik naast de route allemaal rechte witte lijnen,
waar wordt dit door veroorzaakt?
-
@Rene-2a-0, deze kleine afwijkingen kunnen ontstaan als je de "Route als Track" optie aan heb staan, en in offline mode navigeert. Tracks van routes worden normaal online opgehaald uit het platform. Als dat niet kan, maakt de app een benadering. Bij het gebruik van "Route als track" wordt daarom (vooralsnog) geadviseerd om dat online te doen.
-
Die witte lijnen zijn de originele route, blijkbaar ben je daar een beetje afgeweken van wat MRA origineel had bedacht dat je zou moeten rijden.
-
@Con-Hennekens Weet je toevallig of dit het enige "nadeel" is van offline een track rijden? Binnenkort heb ik een rit gepland staan met offroad stukken erin en aangezien dit hoog in de bergen is, verwacht ik niet dat ik overal mobiele data kan ontvangen.
-
@superg Ziet er niet uit als een afwijking, de weg loopt daar duidelijk niet in rechte lijnen. Is, zoals gezegd, een gevolg van hoe offline navigeren met 'route als track' werkt.
-
@CD130, Ik denk sowieso niet dat het een probleem is wanneer je netjes op de track blijft. Wat ik in jouw geval zou doen, puur als backup, is van dat deel van de route een fietsroute te maken, die exporteren als GPX1.1 track. Die zet je in je downloads, zodat je in elk geval de "follow-the-line" navigatie kunt gebruiken mocht het echt mis gaan.
-
@Con-Hennekens Thanks voor deze tip, dat is inderdaad een hele goeie!!
-
@CD130, we horen hier uiteraard graag je bevindingen na afloop!
-
@superg nee dat was niet aan de orde, ik reed netjes de route