GPX doelmap aanpassen
-
Exporteren van route als GPX. Ik zou de standaard map waar een GPX naar toe wordt geëxporteerd willen aanpassen naar een locatie in iCloud, kan dat? Dan kan ik 'm nl zo openen op mijn telefoon
-
@Sjirk-Van-der-Zee Ik verwacht niet dat MRA hier iets aan kan doen, dit wordt namelijk door je browser geregeld.
Als je een bestand opslaat vanuit je browser komt dit meestal in een "Downloads" map of iets dergelijks terecht. In de instellingen van je browser kun je dit meestal aanpassen naar een andere map, maar dat geldt dan voor alle bestanden die je via de browser opslaat. Ik ken geen browser die het mogelijk maakt alleen een bepaald type bestand (zoals GPX) in een aparte map op te slaan.
-
@Sjirk-Van-der-Zee HGoi
Ik denk dat je wat meer achtergrond info moet verstrekken want nu blijft het voor ons wat raden.
Wil je de route op je telefoon openen met MRA bv of met welk ander programma zou je dat willen doen
Vanuit welke platform wil je de export doen, via de webmodule of misschien ook vanaf je telefoon. -
dank voor de reacties. En logisch ook, is natuurlijk een online verhaal. Ik verplaats nu dan gewoon naar iCloud en dan kan ik het daar weer oppikken met mijn telefoon.