Missing motorhomes in library selection tab
-
@Con-Hennekens said in Missing motorhomes in library selection tab:
Ben ik heel erg cynisch als ik zeg dat campers niet bedoeld zijn om scenic routes te rijden? Dit vooral met het oog op het overig verkeer...
Large motorhomes are very noticeable on the NC500, a lot of the roads are single track and not suitable for these large vehicles. They also do not pay for accommodation and rarely eat in pubs and restaurants so they do not add much to the local economy. The NC500 was designed to boost the economy of the north of Scotland. There is a growing resentment towards motorhomes from the local population.
-
@Con-Hennekens Wat mij betreft ben je dan erg cynisch.
-
@Marinus-van-Deudekom Wie weet.
-
Haha, leuke discussie! Ik gun iedereen een mooie route hoor, maar ik zou niet kunnen genieten van een route met een hele slinger aan overig verkeer achter me die ik aan het ophouden ben.
Ik zie campers de Stelvio op en af rijden, dan denk ik, "ik snap het als je van A naar B moet". Maar sommige camperaars schijnen die "just for fun" te rijden, en dan denk ik, "dat doe je in het verkeerde voertuig". Het is niet dat het niet past, want ik zie zelfs lijndienstbussen op en af rijden maar dat vind ik toch wat anders. Die moeten inderdaad van A naar B en krijgen de ruimte van het overige verkeer (en die hebben ze hard nodig!). Met je camper het overige verkeer ophoudend krijg je die privileges niet.
-