route punten onjuist gepositioneerd
-
Hmm, mijn eigen laatste post doet mij ergens aan denken...
Gebruik jij DuckDuckGo, of een andere vorm van prrivacybescherming op je telefoon (ik zie dat je de webplanner gebruik op je telefoon aan je eerdere screenshot). Ook het gebruik van sommige VPN apps kan toegang tot de HERE servers blokkeren. -
@Robineke,
zelfde probleem hier, zo te zien:
https://forum.myrouteapp.com/post/55189 -
@Con-Hennekens Zo te zien wel ja. Zodra je het camperprofiel activeert schiet de planner in de stress.
-
@Rob-Verhoeff en @Con-Hennekens
jullie hebben mij al uitstekend geholpen ondanks dat het probleem niet is opgelost.
Ik zeg altijd overleg zet iemand aan het denken anders zit je teveel in jezelf. Net als jullie constateer ik dat in de camper mode er problemen ontstaan.
Elke nieuwe route die ik maak, al is het 20km, in de camper mode werkt het niet. Auto mode is prima te plannen.
Het navigeren in camper mode gaat overigens ook goed hoewel er vaak medingen zijn van:
gevaarlijke route en seizoensafsluitingen.
Ik kan voorlopig verder en ga kijken hoe ik het samen met het team @Mra oplos.nogmaals dank voor alle hulp.
groet Rob
PS nog steeds een enthousiast MRA gebruiker. -
@Robineke morgen is het opgelost
-
Zou opgelost moeten zijn
-
@Corjan-Meijerink en alle andere i dit draadje
het werkt weer als vanouds. Prima zo, niks mis met de route gelukkig. -
Ik heb die route bekeken en er vielen mij enkele dingen op:
Routepunt 5: vreemde afwijking in de route, klopt dit?
Routepunt 6 ligt iets naast de weg (in HERE)
Routepunt 3 & 4: wat is hier de bedoeling?Voor de rest zie ik weinig waarvan ik zeg dat het daarop fout kan gaan. Aantal routepunten lijken weinig maar op basis van de uitgezette route is het ook wel weer voldoende.
@Robineke Welke kaart gebruik jij?
Welke kaart gebrui -
@Nomko-Nomden
Routepunt 5 is een camperplaats waar wij eventueel willen overnachten
Routpunt 6 ligt inderdaad iets naast de weg. Mijn ervaring is dat dit niet zo'n probleem is
Routepunt 3 &4 zijn punten waar wij absoluut langs willen rijden om te kijken of we hier met de camper kunnen overnachten.
De kaart die ik gebruik zijn diverse. Google voor de eenvoud, satteliet om de omgeving te verkennen, here logitiek om te zien of er route beperkingen zijn. -
@Robineke
Da's dan duidelijk! Verklaart een hoop die rare kronkels. -
This post is deleted! -
@Corjan-Meijerink het was opgelost voor de camper maar te voet doet het probleem zich nog voor.
-
@Corjan-Meijerink wil je svp nog kijken naar het te voet afleggen van de routes want daar is het probleem niet opgelost.