Straat inrijden om dan een u-turn te maken.
-
Hey gebruikers,
Vandaag een kleine rit gedaan van van 100km en ik merkte op dat ik tijdens deze rit 4 keer een straat werd ingestuurd om dan een U-turn te maken en terug te keren naar de vorige weg om dan terug rechtdoor te rijden. Dit is blijkbaar een blijvend probleem bij een rondrit die gegenereerd wordt door de app. Ik ervaar dit al sinds het begin dat ik de app gebruik. Niet dat dit een groot probleem is, ik zie dit al van ver afkomen op de GSM en negeer dan die bepaalde de afslag.
Zie hieronder mijn artistieke tekening om de situatie duidelijker te maken.Iphone 12, IOS 18
-
@Pletse
Have you shaping or Viapoints on this t-cross. -
@Peter-Schiefer, No, @Pletse is talking about the roundtrip generator in the app, so no waypoints.
@Pletse, is inderdaad een veelvoorkomend fenomeen. Had jij niet het probleem, als je de U-bocht negeert, dat de app je terug blijft sturen naar die plek?
-
@Con-Hennekens
Yes klopt, als ik de straat niet in reed wou de app mij terug sturen en na 100 meter kreeg ik een melding in het genre terugkeren naar “waypoint x” met een knop hervatten. Na enkele seconden negeren kon ik verder rijden.