Welke versie van MRA?
-
Ik ben sinds kort gebruiker van MRA-basic versie. Wij hebben sinds kort een camper en ik ga deze app gebruiken voor het maken van de reizen. Welke versie heb ik nodig om de maten en gewichten in te voeren?
-
@Joep-Dorgé bij je account instellingen kun je kiezen voor welk voertuig dat je wil plannen
Staat camper er dat niet bij -
@Marinus-van-Deudekom Dank voor je reactie. Camper staat er inderdaad bij, maar ik kan geen maten ingeven: hoogte, breedte en zwaarte. Dat verschilt toch best wel
-
@Joep-Dorgé wat voor account heb je
Als je in de app op het poppetje klikt en dan reis modus dan kun je daar voor camper kiezen en dan kun je de baten ingeven -
@Joep-Dorgé Ook met een basic account kan je de camper als standaard transportmodus inschakelen. Om alle opties van het plannen ten volle te benutten kan je ook gebruikmaken van een 14 dagen trialperiode. Je kunt dan alle beschikbare tools eens gebruiken en ervaren. Daarna ben ik ervan overtuigd dat je een abonnement afsluit!
Hieronder zie je dat je op je accountpagina ook de camper kunt selecteren:
-
@Rob-Verhoeff Dank voor je reactie! Ik ga aan de slag
-
@Marinus-van-Deudekom Ik heb om te beginnen de basic genomen. Eerst eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Conclusie: die zijn legio, dat heb ik al ontdekt. In de basic kan ik inderdaad de maten van de camper ook invullen. Dank voor je snelle reactie!