15 May 2024, 14:09

Ik maak mijn routes bijna altijd in MRA op de computer. Omdat ik Navigator 6 gebruik moet ik de route overzetten doormiddel van GPX1.1 en deze weer in Basecamp uploaden. Daar herberekenen en downloaden op de Nav6. Rechtstreeks van MRA naar de Nav6 gaat niet.

Nu kom ik steeds weer verschillen in de route tegen. Zondag was het helemaal bijzonder. Ik maakte een route in de buurt van Zwolle en dat zou een soort rondje moeten zijn. Echter in Basecamp zat er op een bepaalde plek een groot verschil in. Ik heb in MRA een max aantal punten toegevoegd, maar hetvverschil in Basecamp bleef. Uiteindelijk maar de handdoek in de ring gegooid en een andere route gemaakt.

Ik zou wel de route van MRA als track in de Nav6 kunnen zetten door hem rechtstreeks in de map van de Nav6 te zetten. Track rijden doe ik niet graag. Ik zou hem dan alsnog moeten laten herberekenen met de Nav6 naar route. Ik weet dan niet of er verschil in de routes komt.

Het zou kunnen liggen aan het verschil in kaarten, maar in Basecamp kan ik niet kiezen en MRA heeft niks wat daarop lijkt.

Wie heeft er suggesties?