tablet niet te gebruiken om route te maken?
-
Ik zou graag mijn tab gebruiken zodat ik onderweg een route kan maken in MRA.
Echter als ik de MRA app open dan is dit niet mogelijk (zover ik weet)
Het openen van MRA via de browser werkt helaas ook niet, omdat hij dan automatisch de app opent...Is het mogelijk om via mijn tab een route te maken zoals ik hem ook maak op mijn laptop (mra in browser)?
-
@Roccade-0, Gewoon inloggen via de browser werkt normaal gesproken prima. Via de app kan het ook, klik daarvoor op de Routelab knop, onderste optie in het hamburger menu. Je opent dan in feite een embedded webbrowser naar de webpagina van MRA. Het kan dus niet off-line.
Er wordt overigens door de devs gewerkt aan een embedded planner in de app. Of dat ook offline gaat werken weet ik niet (denk het niet), maar in elk geval gaat dat makkelijker werken dan de webpagina, op kleine schermen.
-
top dit werkt idd
-
@Roccade-0, Mooi... Wel vreemd dat de app opent als je naar de website gaat.
-
@Con-Hennekens vond ik ook
-
@Con-Hennekens said in tablet niet te gebruiken om route te maken?:
Mooi... Wel vreemd dat de app opent als je naar de website gaat.
Nou, dit gedrag heb ik ook als ik eenmaal in de Chrome browser, een route open of andere acties uitvoer die in de app ook kunnen. Wat bij mij dan helpt is geforceerd de browser op "Desktopsite" in te schakelen, dan de route te openen of wat ik dan ook wil, en dan "Desktopsite" weer uit te zetten. Op die manier kan ik toch dingen doen in de browser, zonder in de app te belanden.
Ja, in de app kunnen we ook veel, maar soms, en exacte voorbeelden kan ik even zo snel niet noemen, wil ik toch in de browser terecht kunnen, en dan is dit bij mij een werkbare methode .