Dutch: waarom Monschauerstrasse bij Eupen..
-
Waarom kan ik van Eupen niet over de Monschauerstrasse plannen naar Monschau?
De routeplanner van MRA, ongeacht de kaart, weigert daar overheen te gaan... -
Vreemd? Bij mij kan dat wel. Seizoensafsluitingen in- of uitschakelen maakt niet uit. Ook via TomTom zonder problemen.
-
Dank Rob. Ik snap er niets van . Hij wil het gewoon niet. PLanner maakt gewoon rechtsomkeert en stuurt je via Roetgen (waar je absoluut niet wezen wilt). Ook niet in de planner van mijn vriendin die Goldmember is. IK heb het nota bene vandaag gereden ! Niets mis met die weg. Welke kaart heb jij gebruikt ?
Paul.
-
@Paul-Jenner, de Here kaart en die van TomTom. In beide kaarten zonder probleem die weg kunnen inplannen.
-
Rob, ik ben er achter dat het probleem zit in de google maps standaard kaart niet ik als "koperen" member moet gebruiken. Als je de route maakt in here gaat het wel goed ....
-
@Paul-Jenner mooi Paul. Voor het maken van routes is de Here kaart sowieso de betere.
-
Dank voor je reacties.
Een mooie route maken, los van problemen als bovenstaande, blijft een uitdaging.
Ik denk dat het een utopie is dat je in een keer een route kunt maken van 300 km door gebieden waar je niet echt bekend bent, zonder dat er onderweg wat te klagen is. Maar het gaat steeds beterPaul
-
Hai Paul,
Verleden jaar heb ik een reis van in totaal 3000 km gereden op basis van MRA routes van om en bij 400km lengte. Geen enkel probleem gehad dus zo utopisch is dat dus niet.
De zaak is dat je zoiets niet op een drafje kan doen. Het zoeken van de mooiste wegen, inplannen van te bezoeken punten, hotels... het vraagt nu eenmaal wat tijd.