MRA via Carplay op Compuride
-
Ik heb vanmorgen maar eens een testroute gereden tussen de bollenvelden om de combinatie MRA en Compuride uit te proberen. Geslaagde test maar mij vielen wel een paar functies op die het op de MRA wel doen, maar op de Carpuride niet.
- Wanneer ik de aanwijzing van de route wil herhalen, druk ik op mijn telefoon op de pijltjes links bovenaan. De audio aanwijzing wordt dan herhaald. Dit werkt niet op de Compuride.
- Rechts bovenin mijn scherm op mijn telefoon staat het nieuw volgende routepunt. Ik krijg dan de vraag om dit punt over te slaan, en het nieuwe routepuntnummer komt in beeld. Op de Compuride staat rechts onderin wel de "druppel" van het routepunt, maar het nummer staat er niet in. Als ik deze "druppel" activeer zie ik op mijn telefoonscherm dat deze het routepunt overslaat (zonder bevestiging trouwens). Ik krijg wel heel snel de melding "herberekenen".
Heeft iemand een idee hoe ik deze puntjes op kan lossen en/of het ergens een instelling is?
-
@Huibertus Al die zaken moeten nog naar Android Auto en CarPlay toe worden gebracht. Zit in de pijplijn.
-
@Rob-Verhoeff Thnx voor de info Rob
-
Ik denk wel dat Carplay and Android Auto gebruikers moeten beseffen dat beide methodes nooit de volledige toolset van de app zullen krijgen. Het zijn nou eenmaal afzonderlijke platformen, elk met hun eigen beperkingen.
-
This post is deleted!