Misschien in de verkeerde rubriek, maar hier komt ie
-
Vroeg me af of ik meer plezier ga beleven om me aan te melden als beta tester voor Android, voor zover ik het begrepen heb ben je dan een tester van een voorloper van wat nog uit moet komen, wellicht dat ik dan meer plezier beleef aan de app aangezien mijn huidige versie me vaak in de steek laat, klopt mijn beredenering ?
-
@marc-van-der-heijden In principe kan je je niet meer aanmelden voor het beta platform maar aangezien je hier in dit forum zit, heb je er wel recht op
Ik heb het gmail account dat je gebruikt voor MRA als beta tester geregistreerd voor Android. Instructies kan je hier vinden: https://forum.myrouteapp.com/topic/2804/beta-instructions-android-forum?page=1
Aangezien ik je net heb toegevoegd, kan het zijn dat je even moet wachten totdat je Android / gmail account wordt herkend als tester
-
@marc-van-der-heijden, dat is heel fideel van Corjan om je alsnog toe te voegen, maar je moet er niet van uit gaan dat dan alles beter wordt. Integendeel. Juist de betatesters halen er vaak nog wat foutjes uit v贸贸r de publieke release. Dus als je je nu al ergert aan dingen die niet goed gaan, dat gaat niet beter worden. Als je het leuk vindt om wat te pionieren, dan ga je dus meer plezier beleven Je loopt meestal 1 tot 3 weken voor de fanfare uit.
-
@Con-Hennekens said in Misschien in de verkeerde rubriek, maar hier komt ie:
@marc-van-der-heijden, dat is heel fideel van Corjan om je alsnog toe te voegen, maar je moet er niet van uit gaan dat dan alles beter wordt. Integendeel. Juist de betatesters halen er vaak nog wat foutjes uit v贸贸r de publieke release. Dus als je je nu al ergert aan dingen die niet goed gaan, dat gaat niet beter worden. Als je het leuk vindt om wat te pionieren, dan ga je dus meer plezier beleven Je loopt meestal 1 tot 3 weken voor de fanfare uit.
Dat het niet goed gaat altijd vind ik nu niet meer erg, dat ging het voorheen ook al niet, heb nu alles ingesteld dat ik met de zumo xt ga toeren icm met de packtalk en de telefoon staat erboven waarmee ik dan kan controleren of waarnemen of alles gaat zoals het zou moeten gaan.
Ik ben er nu inmiddels van afgestapt dat de navigatieapp geen betrouwbaar metgezel is icm de huidige telefoon, want dat zou het bijna moeten zijn, maar ik blijk gezien de berichten hier niet de enige te zijn met dit probleem, en aangezien Corjan schrijft dat met een volgende update dit beter wordt impliceert hij dus ook dat het een bekend probleem is.
-
@marc-van-der-heijden said in Misschien in de verkeerde rubriek, maar hier komt ie:
Ik ben er nu inmiddels van afgestapt dat de navigatieapp geen betrouwbaar metgezel is icm de huidige telefoon, want dat zou het bijna moeten zijn, maar ik blijk gezien de berichten hier niet de enige te zijn met dit probleem
Nou ik kan je vertellen dat ik sinds Navigation "Previous" (de vorige app dus) de Zumo al aan de wilgen heb gehangen. Dat was misschien anders geweest als ik last had van de battery drain, maar dat gaat met mijn toestel helemaal prima gelukkig. Verder heb ik met de App veel minder gezeur dan met de Zumo (ondanks dat ik al 20 jaar diverse Zumo's gebruikt heb), en de extra informatie in de app maakt het rijden van RouteExpert routes echt een feest. In mijn eigen routes maak ik daar inmiddels ook gretig gebruik van. Het is zo vreselijk zonde wat je allemaal weggooit als je met een track gaat rijden...