Hallo,
ich fände es klasse, wenn es so eine Karte wie Here Logistik auch für Motorräder geben würde. Dann könnte ich für Motorräder gesperrte Straßen direkt bei der Planung berücksichtigen.
Hallo,
ich fände es klasse, wenn es so eine Karte wie Here Logistik auch für Motorräder geben würde. Dann könnte ich für Motorräder gesperrte Straßen direkt bei der Planung berücksichtigen.
Sie können die Streckensperrungen herunterladen und als POI in MRA hochladen. Sie können diese dann bei der Routenplanung über Ihre POI-Bibliothek sichtbar machen
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
Vielen Dank.
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
Kan er iemand dit in het Nederlands uitleggen, of waar vind ik de info om die POI in m'n routes te verwerken?
@maro je dient eerst dat bestand met POI's te downloaden. Dan ga je in MRA naar "Points of Interest"
Daarna het tabblad "Bibliotheek" en vervolgens "Toevoegen" . Vervolgens klikken op "Bestanden kiezen"
. Zoek het ebstand o, importeer het en het staat in de lijst met eigen POI's. Met de checkbox kun je het aan - en uitzetten, zodat het zichtbaar is op de kaart vanaf 10km schalen
Bedankt, zeer duidelijk op deze manier.
@Lex-Kloet-RX, Thanks for your list of POI
Do you happen to know of there is a place where they all can be found?
I feel a new web suggestion coming up...
@Con-Hennekens the most I made myself, but some companies deliver it as a service. Ducati did it, but no you must search their website (everything for the clicks). Also, Bikerbetten en MoHo have downloadable GPX's from their website.