MRA en BMW ConnectRide Navigator: tracks mogelijk?
-
Over 2 maanden krijg ik mijn nieuwe motor met de BMW ConnectRide Navigator.
Tot nu toe met heel veel plezier MyRoute App en mijn Navigator V gebruikt, inclusief de tracks die zichtbaar gemaakt kunnen worden tijdens het rijden van een route. Tevens kan ik alle VIA punten van MRA zien als zichtbare harde waypoints waar ik langs moet gaan (koffiestops, lunches, etc.).
Op internet lees ik iets wat oudere informatie dat de ConnectRide Navigator GEEN tracks kan laten zien.
Vragen:
-
Kan iemand bevestigen dat tracks niet zichtbaar gemaakt kunnen worden in de ConnectRide Navigator?
-
kan iemand vertellen of Thema's gebruikt kunnen worden in de ConnectRide Navigator, zoals dat met de Navigator V en VI kan?
-
Is het mogelijk om de VIA PUNTEN van MRA als zichtbare waypoints te zien in de ConnectRide Navigator, zoals dat met de Navigator V en VI kan?
-
-
29 februari inschrijven voor de online training, onderwerp MRA en de connected ride navigator
-
@Dikke-Wim Sorry, ik kan je hier ook niet bij helpen
Misschien dat @Hans-van-de-Ven-MRA-Master alvast een tipje van de sluier wil oplichten hahah -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
Ik zie via jouw link wel de mogelijkheden om MRA te leren maar niet specifiek iets over de ConnectRide Navigator (of App) .
Zie ik iets over het hoofd?MRA heb ik behoorlijk onder de knie al zeg ik het zelf.
-
@Corjan-Meijerink
Dank voor je reactie. Ik zie dat er heel veel nieuwe mensen zijn die testen, vandaar dat ik me wat op de achtergrond houd.Opnieuw wens ik je veel succes met het blijven doorontwikkeling van een mooi product. Hopelijk komen er voor Apple/Android Carplay meer mogelijkheden zodat het voor autorijders ook steeds meer aantrekkelijk wordt om MRA aan te schaffen.
-
@Dikke-Wim hard mee bezig!
Dank voor de bemoedigende woorden. -
Het gaat niet om MRA te leren kennen, maar MRA in combinatie met de bmw ConnectedRide navigatie
-
Misschien zie ik het over het hoofd, maar ik zie op de website geen verwijzing naar de BMW ConnectRide in combinatie met MRA.Wat mis ik Hans?
-
https://academy.myrouteapp.com/mraelearning/
Klik eens op reserveer bij de gratis training
-
Ja, gevonden bij 29 februari (zie onder) zoals je al eerder aangaf. Ik verwachtte bij de beschrijving (zie onder) dat de ConnectRide Navigator in het lijstje zou staan.Misschien in tip voor de organisatoren om dat als tekst toe te voegen?
Ik heb me aangemeld! -
Dat staat er toch bij...
MyRoute-App Special 3 MRA en de BMW Connected-app/ ConnectedRide Navigator
Of bedoel je dat niet? -
Dat bedoel ik, maar het staat een level verderop.
Hoe dan ook, ik heb me aangemeld.Dank voor je adviezen.
-
@Dikke-Wim Kun je delen wat je hieruit geleerd hebt, ik heb ook een bmw connectride navigator en krijg ook de routepunten er nog niet in vanuit MRA.
-
@Patrick-37
Je kunt het beste de webinar bekijken. Er is veel uit te leren. Dat kan ik je niet zo even vertellen. -
@Dikke-Wim @Hans-van-de-Ven-MR-MRA dit is helaas niet meer mogelijk, ze hebben nu alleen nog algemene eLearnings. degene welke jij hebt gekeken was doelgericht op MRA en CRN.. kan hem denk ook niet ergens terug kijken??
-
Misschien niet op YouTube te vinden. Hierbij wel een PDF file van de presentatie. Dat is denk ik het belangrijkste.
Presentatie bijeenkomst ](https://www.bmwgsclub.nl/forum/applications/core/interface/file/attachment.php?id=168754)
Veel leesplezier!
-
@Dikke-Wim helaas geen toegang tot deze pdf.. hij geeft melding: This attachment is not available. It may have been removed or the person who shared it may not have permission to share it to this location.
-
@Patrick-37
Dat is vreemd. Als ik op de link klik kan een gewoon een PDF downloaden.
Probeer het nog een keer.Geef anders op een of andere manier jouw emailadres, dan stuur ik het je toe.
-
@Dikke-Wim said in MRA en BMW ConnectRide Navigator: tracks mogelijk?:
Geef anders op een of andere manier jouw emailadres, dan stuur ik het je toe.
En dat vind Hans goed?
Er zit een download beperking op -
@Jack-van-Tilburg
Weet ik niet. Misschien is dit een betere oplossing:Bekijk alle filmpjes op YouTube die van MRA zijn. Dan leer je nóg veel meer dan uit de PDF file.
MRA video filmpjes https://www.youtube.com/@Myrouteappforyou/videos)