• Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support
  • Login
Back to MyRoute-app

MRA Community Forum

• Login
  • Search
  • Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support

MRA en BMW ConnectRide Navigator: tracks mogelijk?

General Discussion
5
22
1.5k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Dikke Wim
    Dikke Wim last edited by Dikke Wim 1 Jan 2024, 15:58 1 Jan 2024, 15:57

Over 2 maanden krijg ik mijn nieuwe motor met de BMW ConnectRide Navigator.

Tot nu toe met heel veel plezier MyRoute App en mijn Navigator V gebruikt, inclusief de tracks die zichtbaar gemaakt kunnen worden tijdens het rijden van een route. Tevens kan ik alle VIA punten van MRA zien als zichtbare harde waypoints waar ik langs moet gaan (koffiestops, lunches, etc.).

Op internet lees ik iets wat oudere informatie dat de ConnectRide Navigator GEEN tracks kan laten zien.

Vragen:

1. Kan iemand bevestigen dat tracks niet zichtbaar gemaakt kunnen worden in de ConnectRide Navigator?

2. kan iemand vertellen of Thema's gebruikt kunnen worden in de ConnectRide Navigator, zoals dat met de Navigator V en VI kan?

3. Is het mogelijk om de VIA PUNTEN van MRA als zichtbare waypoints te zien in de ConnectRide Navigator, zoals dat met de Navigator V en VI kan?

BMW R1300 GS, BMW Connect Ride Next navigator; Quad Lock with Samsung Galaxy Ultra, iPad Pro (iPadOS 18.0 bèta version) MacBook Pro (MacOS Sequoia 15.2 bèta version), iMac (MacOS Monterey 12.7.6)

Hans van de Ven MR.MRA Corjan Meijerink 2 Replies Last reply 2 Jan 2024, 13:30 Reply Quote 0
    • Hans van de Ven MR.MRA
      Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Dikke Wim last edited by Hans van de Ven MR.MRA 1 Jan 2024, 17:45 1 Jan 2024, 17:41

@Dikke-Wim

29 februari inschrijven voor de online training, onderwerp MRA en de connected ride navigator

https://academy.myrouteapp.com/mraelearning/

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
      Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

Dikke Wim 1 Reply Last reply 2 Jan 2024, 14:09 Reply Quote 0
      • Corjan Meijerink
        Corjan Meijerink administrator @Dikke Wim last edited by 2 Jan 2024, 13:30

@Dikke-Wim Sorry, ik kan je hier ook niet bij helpen 😉
        Misschien dat @Hans-van-de-Ven-MRA-Master alvast een tipje van de sluier wil oplichten hahah

Dikke Wim 1 Reply Last reply 2 Jan 2024, 14:11 Reply Quote 0
        • Dikke Wim
          Dikke Wim @Hans van de Ven MR.MRA last edited by Dikke Wim 2 Jan 2024, 14:12 2 Jan 2024, 14:09

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
          Ik zie via jouw link wel de mogelijkheden om MRA te leren maar niet specifiek iets over de ConnectRide Navigator (of App) .
          Zie ik iets over het hoofd?

MRA heb ik behoorlijk onder de knie al zeg ik het zelf.

BMW R1300 GS, BMW Connect Ride Next navigator; Quad Lock with Samsung Galaxy Ultra, iPad Pro (iPadOS 18.0 bèta version) MacBook Pro (MacOS Sequoia 15.2 bèta version), iMac (MacOS Monterey 12.7.6)

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply 2 Jan 2024, 20:34 Reply Quote 0
          • Dikke Wim
            Dikke Wim @Corjan Meijerink last edited by 2 Jan 2024, 14:11

@Corjan-Meijerink
            Dank voor je reactie. Ik zie dat er heel veel nieuwe mensen zijn die testen, vandaar dat ik me wat op de achtergrond houd.

Opnieuw wens ik je veel succes met het blijven doorontwikkeling van een mooi product. Hopelijk komen er voor Apple/Android Carplay meer mogelijkheden zodat het voor autorijders ook steeds meer aantrekkelijk wordt om MRA aan te schaffen.

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply 2 Jan 2024, 14:13 Reply Quote 0
            • Corjan Meijerink
              Corjan Meijerink administrator @Dikke Wim last edited by 2 Jan 2024, 14:13

@Dikke-Wim hard mee bezig! 🙂
              Dank voor de bemoedigende woorden.

1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • Hans van de Ven MR.MRA
                Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Dikke Wim last edited by 2 Jan 2024, 20:34

@Dikke-Wim

Het gaat niet om MRA te leren kennen, maar MRA in combinatie met de bmw ConnectedRide navigatie

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

Dikke Wim 1 Reply Last reply 3 Jan 2024, 15:59 Reply Quote 0
                • Dikke Wim
                  Dikke Wim @Hans van de Ven MR.MRA last edited by 3 Jan 2024, 15:59

Misschien zie ik het over het hoofd, maar ik zie op de website geen verwijzing naar de BMW ConnectRide in combinatie met MRA.

Wat mis ik Hans?

Scherm­afbeelding 2024-01-03 om 16.57.38.png

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply 3 Jan 2024, 20:52 Reply Quote 0
                  • Hans van de Ven MR.MRA
                    Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Dikke Wim last edited by 3 Jan 2024, 20:52

@Dikke-Wim

https://academy.myrouteapp.com/mraelearning/

Klik eens op reserveer bij de gratis training

Dikke Wim 1 Reply Last reply 5 Jan 2024, 11:46 Reply Quote 0
                    • Dikke Wim
                      Dikke Wim @Hans van de Ven MR.MRA last edited by Dikke Wim 5 Jan 2024, 11:47 5 Jan 2024, 11:46

Ja, gevonden bij 29 februari (zie onder) zoals je al eerder aangaf. Ik verwachtte bij de beschrijving (zie onder) dat de ConnectRide Navigator in het lijstje zou staan.

Misschien in tip voor de organisatoren om dat als tekst toe te voegen?
                      Ik heb me aangemeld!

ee1dee45-970c-4e12-9341-1d66ad140eac-image.png

3bfb3e1f-107e-469e-856d-98831399716c-image.png

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply 6 Jan 2024, 13:13 Reply Quote 0
                      • Hans van de Ven MR.MRA
                        Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Dikke Wim last edited by 6 Jan 2024, 13:13

@Dikke-Wim

Dat staat er toch bij...
                        MyRoute-App Special 3 MRA en de BMW Connected-app/ ConnectedRide Navigator
                        Of bedoel je dat niet?

Dikke Wim 1 Reply Last reply 7 Jan 2024, 15:35 Reply Quote 0
                        • Dikke Wim
                          Dikke Wim @Hans van de Ven MR.MRA last edited by 7 Jan 2024, 15:35

Dat bedoel ik, maar het staat een level verderop.
                          Hoe dan ook, ik heb me aangemeld.

Dank voor je adviezen.

Patrick 37 1 Reply Last reply 23 Mar 2024, 13:53 Reply Quote 0
                          • 3 months later
                          • Patrick 37
                            Patrick 37 @Dikke Wim last edited by 23 Mar 2024, 13:53

@Dikke-Wim Kun je delen wat je hieruit geleerd hebt, ik heb ook een bmw connectride navigator en krijg ook de routepunten er nog niet in vanuit MRA.

Dikke Wim 1 Reply Last reply 23 Mar 2024, 14:36 Reply Quote 0
                            • Dikke Wim
                              Dikke Wim @Patrick 37 last edited by 23 Mar 2024, 14:36

@Patrick-37
                              Je kunt het beste de webinar bekijken. Er is veel uit te leren. Dat kan ik je niet zo even vertellen.

Patrick 37 1 Reply Last reply 23 Mar 2024, 15:03 Reply Quote 0
                              • Patrick 37
                                Patrick 37 @Dikke Wim last edited by 23 Mar 2024, 15:03

@Dikke-Wim @Hans-van-de-Ven-MR-MRA dit is helaas niet meer mogelijk, ze hebben nu alleen nog algemene eLearnings. degene welke jij hebt gekeken was doelgericht op MRA en CRN.. kan hem denk ook niet ergens terug kijken??

Dikke Wim 1 Reply Last reply 23 Mar 2024, 15:07 Reply Quote 0
                                • Dikke Wim
                                  Dikke Wim @Patrick 37 last edited by 23 Mar 2024, 15:07

@Patrick-37

Misschien niet op YouTube te vinden. Hierbij wel een PDF file van de presentatie. Dat is denk ik het belangrijkste.

Presentatie bijeenkomst ](https://www.bmwgsclub.nl/forum/applications/core/interface/file/attachment.php?id=168754)

Veel leesplezier!

Patrick 37 1 Reply Last reply 23 Mar 2024, 15:29 Reply Quote 0
                                  • Patrick 37
                                    Patrick 37 @Dikke Wim last edited by 23 Mar 2024, 15:29

@Dikke-Wim helaas geen toegang tot deze pdf.. hij geeft melding: This attachment is not available. It may have been removed or the person who shared it may not have permission to share it to this location.

Dikke Wim 1 Reply Last reply 23 Mar 2024, 15:31 Reply Quote 0
                                    • Dikke Wim
                                      Dikke Wim @Patrick 37 last edited by 23 Mar 2024, 15:31

@Patrick-37
                                      Dat is vreemd. Als ik op de link klik kan een gewoon een PDF downloaden.
                                      Probeer het nog een keer.

Geef anders op een of andere manier jouw emailadres, dan stuur ik het je toe.

Jack van Tilburg 1 Reply Last reply 23 Mar 2024, 15:32 Reply Quote 0
                                      • Jack van Tilburg
                                        Jack van Tilburg Banned @Dikke Wim last edited by Jack van Tilburg 23 Mar 2024, 15:33 23 Mar 2024, 15:32

@Dikke-Wim said in MRA en BMW ConnectRide Navigator: tracks mogelijk?:

Geef anders op een of andere manier jouw emailadres, dan stuur ik het je toe.

En dat vind Hans goed?
                                        Er zit een download beperking op

Dikke Wim 1 Reply Last reply 23 Mar 2024, 15:34 Reply Quote 0
                                        • Dikke Wim
                                          Dikke Wim @Jack van Tilburg last edited by 23 Mar 2024, 15:34

@Jack-van-Tilburg
                                          Weet ik niet. Misschien is dit een betere oplossing:

Bekijk alle filmpjes op YouTube die van MRA zijn. Dan leer je nóg veel meer dan uit de PDF file.

MRA video filmpjes https://www.youtube.com/@Myrouteappforyou/videos)

Patrick 37 1 Reply Last reply 23 Mar 2024, 15:35 Reply Quote 0
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 1 / 2
                                          18 out of 22
                                          • First post
                                            18/22
                                            Last post
                                          ACTIVE USERS
                                          POPULAR TOPICS
                                          • Routes in mappen niet meer zichtbaar.

about 8 hours ago
                                          • (afwijkende) pauze tijd wordt niet meegenomen in de planner

about 14 hours ago
                                          • Back skipping route point

about an hour ago
                                          • Search on iOS

about an hour ago
                                          • Waypoints not skipping

about 12 hours ago
                                          • Das Höhenprofil in MRA - The elevation profile in MRA

about 7 hours ago
                                          • Here map not visible in app

about 12 hours ago
                                          • La freccia e la strada non vengono evidenziate su android auto

about 14 hours ago
                                          MY GROUPS