App ook geschikt voor fietsers of wandelaars?
-
Hallo,
Ik vraag me af of de nieuwe app op de smartphone ook handig is als je te voet bent in een vreemde stad, of als je een mooie fiets- of wandelroute wilt plannen? Ik vind hierover in de nieuwsbrieven geen info.... -
@Jan-Blom-0 Wandel- of fietsroutes uitzetten kan prima met de planner/website. Daarna kan je die route ook wandelen en fietsen met gebruikmaking van de app. Alleen krijg je geen turn-by-turn spraakinstructies. De app gebruikt voor het navigeren en de t-b-t spraakinstructies de Here-kaart. Voor het wandelen en fietsen kan je dan de standaard OSM-kaart gebruiken door simpel de lijn te volgen. De snelheden zijn niet zo hoog dat je daarvoor spraakinstructies nodig hebt.
-
This post is deleted! -
@Rob-Verhoeff En ik heb gemerkt dat de functie "route herberekenen" niet werkt voor fietser of voetganger. Of doe ik iets verkeer?
dank en groet, Marco -
@Marco-7v Je doet niets verkeerd! Fiets- en wandelroutes kun je niet navigeren met de navigatiemodule van MRA. Als je het profiel 'Fietsen' of 'Wandelen' aan een route hebt gegeven, dan maak je de route in de OSM-kaart en kun je in de app de route navigeren door de blauwe lijn te volgen. Je krijgt geen instructies en de route wordt niet herberekend.