MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

rondrit genereren

[App] Problems, Bugs and other Issues
    3
    3
    188
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • marc van der heijden
      marc van der heijden last edited by

ik gebruik sporadisch de rondrit generator, en wat ik nu regelmatig zie is dat er geen logica in de rondrit zit, er zitten vaak rare uitsteeksels in de route, je bent dus genoodzaakt om iedere keer de route helemaal na te lopen op fouten, op mijn MacBook geen probleem maar op een telefoon is dat lastig, daarnaast zou ik ook helemaal niet weten hoe de route op mijn telefoon aan te passen die mra gegenereerd heeftmra1.jpg

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • Hans van de Ven MR.MRA
        Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @marc van der heijden last edited by

@marc-van-der-heijden

Dat komt omdat de OSM kaart gebruikt wordt om de rondrit te genereren en de Here-kaart om te navigeren.
        Ja en het beste is om een route altijd even na te lopen, niet alleen van de generator, maar ook die je upload.

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
        Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

Jeroen 1n 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Jeroen 1n
          Jeroen 1n @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master helaas heb ik het ook maar dat zal vast kloppen gezien bovenstaande. Daarnaast bij even snel een rondrit generen loopt deze ook langs wegen waar ik helemaal niet in mag. Dat werkt helaas niet goed. Ik hoop dat dat nog opgelost gaat worden. Zo heb je er niets aan bij rondrit generen op de telefoon.

1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • 1 / 1
          • First post
            Last post
          ACTIVE USERS
          POPULAR TOPICS
          • route maken maar routepunten verdwijnen

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

MY GROUPS