2 Aug 2023, 12:20

@Jaap-Marchal Oh, dat is wel een leuk topic waar ik wat commentaar in verwacht. Zelf ben ik een Apple fanboy, maar ben niet te spreken over de afleesbaarheid van het scherm van een (recente) iPhone in zonnige omstandigheden. Als het platform waarop de app draait je niet uitmaakt, dan zou ik zeker eens kijken of een zogenaamd "rugged device" (een apparaat dat extreme omstandigheden aan kan zoals stoten en vallen maar dat ook water- en stofdicht is) iets voor je is. En kijk naar een scherm van een behoorlijke grootte (vanaf 6,6 of zelfs 7 inch?). Je moet er rekening mee houden dat niet alle telefoons evengoed presteren onder vooral natte omstandigheden. Bij harde regendruppels op je scherm heb je al snel ongewilde respons.
Dit soort rugged devices heb je zeker al voor een bedrag onder de 200 euro. Let er dan ook op dat de versie van het OS recent is en nog wat jaren aan updates mee kan. Je zult dan zeker een prettig navigatie apparaat hebben dat de vergelijking met een dedicated apparaat aankan. En als je via je provider ook een duo-sim kan aanschaffen, dan ben je helemaal spekkoper.

Succes met de zoektocht 👍 😊