crashed nog al eens
-
best irritant
-
@smuiger Als je die screenshot ziet wel... maar ik ben veel meer benieuwd naar de omstandigheden waaronder dat gebeurt!
-
@Rob-Verhoeff Oh net nog.. was een rond rit aan het rijden. Was het zat en heb de route afgebroken, Route naar huis gekozen, bam vast. Melding er is iets mis gegaan.
-
@smuiger bijzonder! Ik hoop dat je de crashlog hebt verzonden met een uitgebreid commentaar van de omstandigheden waaronder. Was het een eigengemaakte route die je aan het rijden was? Of één met de 'Rondrit' generator uit het startmenu? Die afgebroken en met de keuze 'Bestemming' die je daarna hebt gedaan de vastloper ervaren?
-
@Rob-Verhoeff said in crashed nog al eens:
@smuiger bijzonder! Ik hoop dat je de crashlog hebt verzonden met een uitgebreid commentaar van de omstandigheden waaronder. Was het een eigengemaakte route die je aan het rijden was? Of één met de 'Rondrit' generator uit het startmenu? Die afgebroken en met de keuze 'Bestemming' die je daarna hebt gedaan de vastloper ervaren?
In de stomende regen heb ik wel wat anders te doen dan crashlogs verzenden met commentaar, Was een route met de rondrit generator.
-
@smuiger Don't shoot the messenger! Het is leuk dat je een plaatje post van wat crashes, maar commentaar leveren zonder in te gaan op de omstandigheden waaronder zou voor mij als ontwikkelaar direct de prullenbak ingaan. Daar help je niemand mee.
Ik hoop dat je voortaan gevrijwaard blijft van crashes. Daar zit niemand op te wachten. -
@smuiger You can send the crash log when you get home. In your account page, scroll to the bottom and a long press on the app version number produces a file for the crash log.
-
@Nick-Carthew ok dat ga ik proberen
-
@Nick-Carthew said in crashed nog al eens:
@smuiger You can send the crash log when you get home. In your account page, scroll to the bottom and a long press on the app version number produces a file for the crash log.
Goeie tip. log is verzonden. ben benieuwd of er wat uit te halen is
-
@smuiger heb hem ontvangen via de support afdeling.
Dank voor het delen! -
@Corjan-Meijerink ik hoop dat er wat uit komt