Transparantie AAN/UIT knopje
-
Om te controleren over welke weg je route loopt kan je via Tools het percentage transparantie regelen. Het aan en uit zetten van transparantie kan echter handiger. Komoot heeft hiervoor 1 knopje (icoon: oogje) en als je die indrukt is de tourlijn weg en opnieuw indrukken is de toerlijn weer gewoon zichtbaar. Zo'n handig knopje wil ik in MRA ook
-
Als je de transparatie instelt op bv 60% zie je de weg en de routelijn, zeker zo handig
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA Misschien oog ik een zeurend kind naar nu ik mijn volgende vakantietrip plan wil ik dat knopje nog steeds. Bij het finetunen van de route is bij het kiezen van alternatieve wegen ook de kleur van de wegen van belang. Deze zijn bij transparantie ook minder goed te zien. Oké, een knopje is misschien wat te veel gevraagd (of wil je niet vanwege de permanente zichtbaarheid), maar is een sneltoets (shortcut) niet een snel te realiseren optie? Bijvoorbeeld CNTR T. Elke keer als je CTRL samen met de T indrukt heb je nul procent transparantie of volledige transparantie. Je kan dus dan snel kijken welke wegen 'onder' je route liggen zonder steeds naar het menu te gaan (en dus je blik op waar de route zich bevind kwijt te raken). Ik zou dit echt een fijne uitbreiding vinden.
-
Goed idee, echter zal dit niet op korte termijn lukken