Meer keuze in kleuren van routepunten
-
Als de gebruikte verf niet al te duur is zou ik graag een paar extra kleuren hebben om (nog) beter onderscheid te maken in mijn routepunten. Bijvoorbeeld grijs, oranje en paars. Ik kom nu net niet uit....
-
@dannygroeneveld zeker een leuk idee voor later
-
@dannygroeneveld
Interessant. Hoe zou je ze willen gebruiken?
Ben benieuwd en wil ervan leren. -
Het is niet zo moeilijk, dit is zoals we ze gebruiken in de RouteXpert routes (Bibliotheek)
Betekenis kleur routepunten:
Blauw : Standaard rp
Geel : Bezienswaardigheid onderweg
Groen : Uitzicht/ fotopunt = Viapunt (Handje)
Rood : Stopplaats hotel/ restaurant/ tankstation/ Museum/ etc. = Viapunt (Handje)
Roze : Attentie afwijking in de route -
@Dikke-Wim Ik plan nu een 6000 kilometer route binnen Scandinavië. Ik zou apart willen zichtbaar maken: supermarkt (boodschappen); mooie rustplaats (hier ontbijten); stop en tevens startpunt voor rondwandeling; benzinestation (hier gepland tanken); stop voor museum; stop voor interessant monument; stop voor fast-food restaurant (koffie met hamburgertje nuttigen), etc. Als de POI's van MRA niet zo eenduidig saai (blauwe vierkanten) waren, maar gekleurde betekenisvolle iconen (groen tentje voor camping, gele bierpul voor kroeg, etc) dan was dat ook een mogelijkheid geweest om snel overzicht te hebben wat je waar op de route gaat tegenkomen. En ja, ik weet dat er belangrijkere zaken in het leven zijn, maar toch
-
POI's worden met de update van de website onder handen genomen, waarschijnlijk komen er dan ook andere symbolen.
Bij de routepunten kun je een icoontje selecteren en de tijd die je er denkt te pauzeren toevoegen. Dit is dan zichtbaar in de planner, en de pdf die je kunt opslaan.
De tijd die je aan een punt toevoegt wordt doorgerekend in de planner, zodat je een indicatie krijgt van hoe laat je op de bestemming bent.
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
Also visible when using MRA Navigation Next -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master said in Meer keuze in kleuren van routepunten:
Blauw : Standaard rp
Geel : Bezienswaardigheid onderweg
Groen : Uitzicht/ fotopunt = Viapunt (Handje)
Rood : Stopplaats hotel/ restaurant/ tankstation/ Museum/ etc. = Viapunt (Handje)
Roze : Attentie afwijking in de routeDank voor je overzicht. Begrijp ik het goed dat je groen en rood altijd als VIA punt gebruikt?
Ben wel benieuwd wanneer je vorm-punten gebruikt met kleuren.
-
-
Ik zie nu (pas) dat anderen ook al deze informatie hadden gegeven. Excuses voor de duplicatie.