Positie niet gecentreerd - buiten beeld
-
Goedendag,
Ik test de Beta versie met een Google Pixel 4xl en de Barbuttons. Bij het navigeren heb o.a. het volgende issue: de route en positie zijn bijna buiten beeld. Mobile in horizontale positie helemaal. Je rijd als het ware je scherm af naar boven en in verticale positie bevindt de route zich aan de linkerkant. Bijna niet zichtbaar.
Vrgr,
Peter Sinke
-
I had this issue to start with.
Try changing the orientation of the phone to Landscape and then Portrait a few times.
This should centre it. -
@Peter-Sinke klik eens op het kompas. Die knop centreert je routepijl.
-
@Lynchy67 Same experience here.
Tilting the phone (a few times if needed) solved the issue. -
We are investigating and fixing the issue as we speak
-
Issue is fixed in the upcoming update
-
@Rob-Verhoeff Dag Rob, helaas. Onder het rijden kan ik centreren via de BarButtons maar dat helpt niet echt. Ik zie uit naar de update.
-
@Peter-Sinke, volgens mij kan dat alleen gebeuren als je de kaart zelf met de vinger (of de BB) iets verplaatst. Centreren (kompas of via een BB knop, maakt verder niets uit) moet dat oplossen. Volgens mij zou er wel een functie komen die de kaart na enige tijd automatisch centreert als er beweging wordt waargenomen. Eerlijk gezegd weet ik niet of dat al gerealiseerd is.
-
@Con-Hennekens what is the reference to a "card"?
-
@Doug-Robinson said in Positie niet gecentreerd - buiten beeld:
@Con-Hennekens what is the reference to a "card"?
Map
-
@Con-Hennekens Dag Con, vandaag getest met inzoomen, uitzoomen en centreren en het werkte fantastisch. Ik vermoed dat dit de nieuwe release is. Ben er blij mee, ik ga verder testen (nu met telefoon dwars geplaatst).
-
@Corjan-Meijerink Dag Corjan, vandaag werkte het super. Inzoomen, uitzoomen waarbij de positie en orientatie gelijk bleef. Dat alles via BarButtons. Ik ga nu testen met telefoon gekanteld.
Het was een test met navigeren naar.
Gr,
PS -
@Peter-Sinke super!