Afwijkende Route
-
Dit weekend ritje gedaan van Musselkanaal naar Culemborg,bekend terrein maar toch even de app aangezet. Nou ging direct verkeerd, stuurde mij in een doodlopende weg( ligt hier al een tijdje hoor)
Daarna aan Holsloot voorbij gereden,snelweg naar Zwolle. Voorheen gaf hij dit wel aan.
Daarna wilde hij mij elke afrit laten nemen om vervolgens de oprit weer te nemen om door te rijden.
Heb maar twee voorbeelden toegevoegd.
Heeft iemand een idee hoe dit kan ? -
@Sietse-Kok Je gebruikt momenteel niet de navigatie maar blijft slechts in de Mobile app, je hebt dan geen actieve navigatie / herberekening / instructies etc.
Ik zou in de routeplanner even kijken of een andere kaart (HERE / TomTom) wel de gewenste wegen pakt.
Gezien het probleem van de afrit / oprit, dat is een bekend probleem in de OSM! We hebben dit opgelost maar moeten het nog beschikbaar maken voor alle gebruikers, dit willen we in de komende week realiseren.
Zie daarvoor ook deze post: https://forum.myrouteapp.com/topic/3329/routes-gaan-bij-iedere-snelweg-af-oprit-steeds-via-de-op-afrit-ipv-gewoon-rechtdoor -
Hallo @Sietse-Kok welke reismodus had je geselecteerd toen de route werd berekend?
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
App staat ingesteld op rijden met auto. Heb de route net even geopend in de app met de Here en de TomTom kaart maar ook hier zie ik nog steeds de fouten zoals eerder gemeld. -
Zou je de route willen delen?
-
Zoals ik eerder hier vertelde is het probleem bekend en wordt het binnenkort opgelost. De oplossing staat gereed maar moet nog gepubliceerd worden.