Vergelijken route Tomtom Here
-
Beste Allen,
Ik heb een route gemaakt met de TomTom kaart. Daarna via de optie vergelijk kaart met Here kaart geprobeerd de routes overeen te laten komen. Maar op een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar de route gelijkt te krijgen. Hoeveel routepunten ik ook toevoeg de Here route gaat een andere kant op.
Zou iemand eens willen kijken wat ik fout doe?
Hieronder een link naar de route.
https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/6086026?mode=shareAlvast bedankt ,
Hendrik -
@hendrik-mosterman HERE vindt momenteel dat de Stelvio dicht is en zal je daar dus niet langs sturen. Als je HERE als uitgangspunt neemt, kun je in de Toolkit seizoenssluitingen uitzetten. Als je vervolgens die route (zonder seizoenssluitingen) vergelijkt met TomTom, zijn ze gelijk.
-
@herko-ter-horst Ah super dat is het ! dankjewel
-
En dat terwijl de Stelvio al weer even geopend is. Here loopt toch wat achter met dit soort dingetjes hoor.
Zat toevallig afgelopen zaterdag wat routes te bekijken die we in juni gaan rijden. Daarvoor gebruik ik mydrive van TomTom. Die verkeersinfo is veel actueler. Bijvoorbeeld de Passo Pordoi was afgelopen zaterdag afgesloten vanwege de Giro. Dat was ook netjes te zien in Mydrive van TomTom. En 's avonds was de afsluiting weer verdwenen.