MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • calendar
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Eigen gemaakte poi's kunnen toevoegen algemene lijst ipv van alleen in route

General Discussion
    3
    4
    117
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Harry o
      Harry o last edited by

Via POI beheren kan je zelf een POI toevoegen. Mijn vraag is of deze eigen POI ook zichtbaar gemaakt kan worden onder de POI's tabblad zoeken in een eigen gemaakte map? Zodat ik die dan ook kan gebruiken in andere routes. Of zie ik wat over het hoofd?

Hans van de Ven MRA-Master 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Jack van Tilburg
        Jack van Tilburg last edited by Jack van Tilburg

Er is een support artikel over POI beheer. Ik denk dat je antwoord daar staat in paragraaf C. Kijk daar eens naar en als je nog vragen hebt daarna zien we het wel weer 🙂
        Handleiding POI's (click)

Overigens kun je in het tab "Beheren" alle POI's opnemen die je bij elkaar wilt hebben.
        Dan exporteren en als POI lijst importeren en ze staan in jouw POI bibliotheek. Lijkt wat omslachtig maar het werkt best goed.

Schermafbeelding 2021-09-01 om 18.45.48.png

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Hans van de Ven MRA-Master
          Hans van de Ven MRA-Master Instructor RouteXperts @Harry o last edited by

@Harry-o

Harry, als je een POI lijst upload, komt deze onder het tabblad bibliotheek van de POI’s te staan, en deze kun je dan in alle routes zichtbaar maken

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / A day without laughter is a day wasted
          Een route is net zo goed als deze uitgezet is. / A route is only as good as it has been plotted.

• Harry o
            Harry o last edited by

Een wat late terugkoppeling, ik heb het gevonden. Hartstikke bedankt.
            Ik had verwacht onder Zoeken mijn eigen poi lijst terug te vinden. Maar dit werkt ook prima.

Nogmaals bedankt.

• 1 / 1
            • First post
              Last post
            ACTIVE USERS
            POPULAR TOPICS
            • Exported route to Nav 6 is not the same as route on MRA

• Suggestions for waypoint notes

MY GROUPS