MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Theo

General Discussion
    2
    2
    248
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Theo Bless
      Theo Bless last edited by

ik heb een Tom Tom 550 gekocht hoe kan ik de routes overzetten.
      hoor het graag

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M. Schrijver
        M. Schrijver last edited by

3 Manieren.

1. Via een USB kabel. In MRA de Route in GPX formaat opslaan op je Harde schijf en dan via USB kopieren naar je Rider. De rider opstarten. Er wordt vervolgens gevraagd om routes te importeren
        2. Via een MicroSD kaart. In MRA de route in GPX formaat opslaan op je MicroSD kaart. De kaart in je Rider stoppen en dan de Rider opstarten. Er wordt vervolgens gevraagd om routes te importeren.
        3. Eigenlijk de mooiste methode. Zorg voor een TomTom MyDrive account. Deze kan je aanmaken op Mydrive.tomtom.com. Ga bij je actieve route in MRA naar "Opslaan als". Kies onderaan voor TomTom Mydrive. Vul je account gegevens van TomTom Mydrive in en druk op verzenden.
          In de Rider moet je ook aangemeld zijn met dezelfde MyDrive gegevens. Zodra je Rider een internet verbinding heeft. Wordt de route automatisch naar je Rider gehaald.
          Het mooie van deze methode is dat je overal waar je internet verbinding hebt, een route in je Rider kan krijgen via je Smartphone (met de MRA app)

(I use MRA Next only on Android Auto. Every comment, suggestion, etc will be based on my usage with Android Auto)

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1 / 1
        • First post
          Last post
        ACTIVE USERS
        POPULAR TOPICS
        • Melding uitzetten

• Android auto op de motor

• Probleem navigeren op telefoon

• Hallo, als lifetime gold member werd er vandaag 35€ van mijn rekening gehaald.

• route maken maar routepunten verdwijnen

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

• Route calculation not possible

• Route not Downloading to Satnav

MY GROUPS