Via punt overslaanwerkt niet
-
Normaliter kun je wel eens een route punt missen en willen overslaan. Vandaag hadden we dat met twee MRA gebruikers bij een via punt. We kregen deze allebei tijdens het rijden niet overgeslagen.
Ik navigeer de via MRA app en Android auto (carpuride), de ander rechtstreeks via telefoon.We hebben 45 minuten rondjes door Bonn gereden. De route opnieuw starten hielp niet. We moesten daadwerkelijk stoppen en handmatig op de telefoon in de app het punt overslaan.
Kan hier maar gekeken worden?
Normaal is het zo dat je je scherm 1x aanklikt en het dan in beeld komt te staan. -
Normaliter kun je wel eens een route punt missen en willen overslaan. Vandaag hadden we dat met twee MRA gebruikers bij een via punt. We kregen deze allebei tijdens het rijden niet overgeslagen.
Ik navigeer de via MRA app en Android auto (carpuride), de ander rechtstreeks via telefoon.We hebben 45 minuten rondjes door Bonn gereden. De route opnieuw starten hielp niet. We moesten daadwerkelijk stoppen en handmatig op de telefoon in de app het punt overslaan.
Normaal is het zo dat je je scherm 1x aanklikt en het dan in beeld komt te staan.@kevinsfanclub heb je het punt rechtsboven daadwerkelijk aangeklikt en daarna bevestigd dat je het wilt overslaan?
-
Die was er heel even, maar na klikken verdween die. Daarna is deze niet meer verschenen.
-
Normaal is het zo dat je je scherm 1x aanklikt en het dan in beeld komt te staan.@kevinsfanclub dan was je in de buurt, ik woon een kwartiertje van Bonn

Ter zake, ik heb nog geen problemen gehad met punten overslaan: tippen rechtsboven op de waypoint en bevestigen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better π
Register Login