Linker in MRA kleurt blauw (alles geselecteerd)
-
geprobeerd in edge , juist hetzelfde
-
@alfred-schrittwieser
Er is al een jele uitgebreide topic hierover aopgestart door mij. Schijnbaar ben ik niet de enige.Graag hier verder discussieren:
https://forum.myrouteapp.com/topic/11419/nog-niet-eerder-gezien-op-mra -
@Rob-VerhoeIIIIIff Ik gebruik Edge. En bedankt voor je reactie
@Willem-schols al gespeeld met de instellingen in Edge? Daarvan iets wijzer geworden?
-
@Willem-schols al gespeeld met de instellingen in Edge? Daarvan iets wijzer geworden?
@Rob-Verhoeff in Edge en in Chrome hebben we hetzelfde resultaat, dus het zal ergens in W11 zitten icm iets in de webplanner.
-
@Rob-Verhoeff in Edge en in Chrome hebben we hetzelfde resultaat, dus het zal ergens in W11 zitten icm iets in de webplanner.
Chrome hebben we hetzelfde resultaat,
In Google Chrome onder MacOs Tahoe zie ik geen probleem. Zal dan toch niet aan de webplanner liggen? Aangezien Edge een Microsoft product is denk ik dat het probleem uit die hoek komt.
-
@Rob-Verhoeff ik weet niet waar het aan ligt, Chrome en Edge vertonen deze kuren, maar Firefox weer niet. Maar het suffe is, dat ik echt alle instellingen in Chrome al heb "getoggled" en met geen enkele instelling (of ik moet net diegene over het hoofd hebben gezien, of het gaat wellicht om een combinatie van instellingen) kreeg ik het oude gedrag terug.
Dus, ligt het aan Chrome en Edge, of ligt het aan W11, of aan de webplanner, of een combinatie van die drie? -
@Rob-Verhoeff ik weet niet waar het aan ligt, Chrome en Edge vertonen deze kuren, maar Firefox weer niet. Maar het suffe is, dat ik echt alle instellingen in Chrome al heb "getoggled" en met geen enkele instelling (of ik moet net diegene over het hoofd hebben gezien, of het gaat wellicht om een combinatie van instellingen) kreeg ik het oude gedrag terug.
Dus, ligt het aan Chrome en Edge, of ligt het aan W11, of aan de webplanner, of een combinatie van die drie?@Travellexxie Geen idee. Tast net als jij ook in het duister. Vermoed wel dat het aan het Microsoft-front ligt. Edge onder MacOS doet het ook weer normaal.
En met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik wel te oreren dat er aan de webplanner niet is gesleuteld. -
Opgelost
-
Opgelost
@Corjan-Meijerink wat was het nou?
-
Een externe update wat bij ons voor een probleem zorgde

Nu doen we dat wel netjes. -
Thnkx voor de snelle reactie
-
Een externe update wat bij ons voor een probleem zorgde

Nu doen we dat wel netjes.@Corjan-Meijerink Hoi Corjan, een update van? En hoe doe je dat? Groetjes Willem Schols
-
Dus, ligt het aan Chrome en Edge, of ligt het aan W11, of aan de webplanner, of een combinatie van die drie?@Travellexxie ach ja, gelukkig zat er nog wel een heel klein voorbehoud in mโn stelling

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better ๐
Register Login