Carpuride scherm vast
-
Deze week 5 dagen Duitsland, opstart route via iPhone ingeladen, carpuride toont hem prima. Eerste koffiestop, moto starten en carpuride blijft gewoon op huidige locatie en gaat niet meer verder. iPhone scherm doet het gewoon wel. Alles geprobeerd, app afsluiten opnieuw opstarten maar niets hielp. Dan maar MRA tonen op iPhone en navigatie Kurviger via carpuride, ook andere navigatie Google, Waze, ABRP werkte gewoon wel. Is sinds laatste update. Nu wel geen crashes meer van de app zoals voordien .
Hoe op te lossen om verder te navigeren via carpuride ? -
Op de Carpuride Android Auto afsluiten en daarna weer opstarten heeft bij mij in het verleden altijd geholpen.
-
Op de Carpuride Android Auto afsluiten en daarna weer opstarten heeft bij mij in het verleden altijd geholpen.
@white.mouse hoe doe je dit? Enige manier om carpuride terug te starten, contact af en terug opzetten en dan blijft de positie nog gewoon op vorige koffiestop. Raar dat hij op gesplitst scherm wel juiste positie en route geeft!!
Hoe hier foto invoegen
-
Een foto toevoegen gaat heel simpel.
Kies voor het uitgebreide scherm door onderin het (nieuwe) bericht op de twee pijltjes te klikken.

Er opent zich dan een nieuw scherm met uitgebreide mogelijkheden. klik hier op het icoon van de afbeelding in de balk boven het bericht!Dan voor de Carpuride;
klik 2 maal op het symbool links onder in het scherm (zie rode pijl)

.

en als het goed is kom je nu in het menu van Android auto!

Kies nu voor sluiten en Android auto wordt afgesloten!

Daarna kun je android Auto gewoon vanuit dit menu weer opnieuw opstarten.
En als niets meer werkt, dan gewoon de aan/uit knop (linker zijkant) ingedrukt houden tot dit menu verschijnt.
Schakel de Carpuride vervolgens uit met de rode (oranje) toets! Je kunt de Carpuride daarna met dezelfde toets aan de linker zijkant weer starten!
-
Foto invoegen 🫣bestand te groot, img niet ondersteund, dan maar 1 bericht/uur pfff
-

Niet zo handig elk uur maar 1 bericht posten 🫣
Al 5-6 jaar MRA klant
-
Ik heb je nu 2 upvotes gegeven. Als ik het me goed herinner niet je er 4 hebben dus wie helpt @de-ploey-georges nog meer

-
Ik heb zojuist ook een upvote gegeven
-
Volgens mij heeft hij er nu 6. Maar misschien moet die regel maar eens tegen het licht gehouden worden; Sinds april 2021 geregistreerd lid; 72 berichten en 18 reacties. Hoezo een "nieuw gebruikersaccount".
Dit zou volgens mij toch voldoende moeten zijn om gewoon te kunnen posten! -
Bedankt allen, raar want in begin was dit niet. Maar indien problemen met MRA doe ik liever via forum ipv Corjan steeds lastig te vallen via mail.
@white.mouse sluiten heb ik niet op mijn carpuride, knopje om af te zetten wel gevonden, zit goed verstopt achterin
Met vorige versie, veel crashes gehad 6/dag 300km , nu nieuwe versie geen crashes meer maar navigeert niet meer verder, raar dat hij dit wel doet op gesplitst scherm. -
@white.mouse Een foto toevoegen gaat heel simpel.
Kies voor het uitgebreide scherm door onderin het (nieuwe) bericht op de twee pijltjes te klikken.Dan krijg ik haakjes maar hoe voeg ik foto toe met iPhone

-
En voeg hier in of slepen met iPhone 🫣met iMac gaat het maar neem ik ni mee onderweg

-
Volgens mij heeft hij er nu 6. Maar misschien moet die regel maar eens tegen het licht gehouden worden; Sinds april 2021 geregistreerd lid; 72 berichten en 18 reacties. Hoezo een "nieuw gebruikersaccount".
Dit zou volgens mij toch voldoende moeten zijn om gewoon te kunnen posten!@white.mouse nu blijkbaar in orde om te posten, thx

-
Foto uploaden lukt me niet, heb formaat verkleind maar nu zegt “geen jpg, “ is IMG
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login