Route of track vanuit de app
-
Voorheen maakte ik mijn route in MRA, exporteerde deze als track en laadde deze in in de TomTom.
Nu ik Carplay gebruik op de Carpuride navigeer ik vanuit de MRA app.
Deze geeft de route aan, maar is het ook mogelijk vanuit de app de zelfgemaakte route als track te starten.
Of moet ik de route als track exporteren en daarna weer inladen als track? (lijkt mij omslachtig) -
Voorheen maakte ik mijn route in MRA, exporteerde deze als track en laadde deze in in de TomTom.
Deze geeft de route aan, maar is het ook mogelijk vanuit de app de zelfgemaakte route als track te starten.
Of moet ik de route als track exporteren en daarna weer inladen als track? (lijkt mij omslachtig)@M.-Plokkaar Ga naar Navigatie-instellingen > Functies en selecteer ‘Routes als tracks navigeren’.
In Navigation settings > Functional select Navigate routes as tracks.
-
Of moet ik de route als track exporteren en daarna weer inladen als track? (lijkt mij omslachtig)@M.-Plokkaar wat @Nick-Carthew zegt is uiteraard waar. MRA is wel gebouwd in er routes mee te navigeren. De hele rompslomp van converteren naar een track is helemaal niet nodig. Het werkt perfect met een route