positie indicator meerdere keren ver van de route
-
na enkele jaren zeer tevreden gereden (20k kilometer) te hebben met de MRA app treden er nu wat vreemde dingen op, app raakt de kluts schijnbaar kwijt want de positie indicator is meerdere keren ver van de gereden route. zeer irritant ik heb offline nav aanstaan en op de achtergrond een gps programma meelopen. ook het probleem bij stilstand heb ik ook al reeds meerdere keren ondervonden.
iemand anders dit fenomeen ook al ondervonden? -
en wat gebeurd er als je offline navigatie uitgeschakeld en die andere gos app ook uitschakelt?
Ik heb het gevoel dat die andere gps app de MRA Next app dwarsboomt.
-
na enkele jaren zeer tevreden gereden (20k kilometer) te hebben met de MRA app treden er nu wat vreemde dingen op, app raakt de kluts schijnbaar kwijt want de positie indicator is meerdere keren ver van de gereden route. zeer irritant ik heb offline nav aanstaan en op de achtergrond een gps programma meelopen. ook het probleem bij stilstand heb ik ook al reeds meerdere keren ondervonden.
iemand anders dit fenomeen ook al ondervonden?@Rene-2a-0 bij stilstand is een bekend probleem dat in de volgende update zal zijn opgelost. In Nederland kun je in de regel online navigeren