contacten kunnen gebruiken om daar naartoe te navigeren!
-
In versie 4.x.x was het mogelijk om via je contacten een route te maken naar een adres.
Je opende dan het adres op de telefoon, koos voor het "locatie" symbool en vervolgens kreeg je de mogelijkheid om het adres op verschillende manieren te openen. Een van de optie was MyRoute-app. Ik heb het een paar maal gebruikt en het werkte.
Nu heb ik het in versie 5.0.0 - 424 ook geprobeerd maar ik krijg nu elke keer een foutmelding!

Ik heb meerdere adressen geprobeerd maar elke keer kreeg ik weer deze fout.
Mijn telefoon is een Android! -
@white.mouse , @Corjan-Meijerink
I also want error-free access to my contacts from the MRA app, but Corjan wrote that it will come much later... -
In versie 4.x.x was het mogelijk om via je contacten een route te maken naar een adres.
Je opende dan het adres op de telefoon, koos voor het "locatie" symbool en vervolgens kreeg je de mogelijkheid om het adres op verschillende manieren te openen. Een van de optie was MyRoute-app. Ik heb het een paar maal gebruikt en het werkte.
Nu heb ik het in versie 5.0.0 - 424 ook geprobeerd maar ik krijg nu elke keer een foutmelding!

Ik heb meerdere adressen geprobeerd maar elke keer kreeg ik weer deze fout.
Mijn telefoon is een Android!@white.mouse vreemd, ik had het laatst nog getest nav een bericht van iemand anders. Toen leek het gewoon te werken.
Ik zal het nog eens bekijken. Is het altijd met alle adressen een probleem?
@Hubert-Thoring full integration with your phone contacts is something else
That will indeed come later