Updates voor android phone
-
Hallo,
Ik gebruik een android voor voor MRA-navigatie. Krijg wél flight updates voor mijn iphone maar geen updates voor mijn android phone.
Vraag: hoe kan ik udates voor mijn android phone krijgen en installeren? -
Hallo,
Ik gebruik een android voor voor MRA-navigatie. Krijg wél flight updates voor mijn iphone maar geen updates voor mijn android phone.
Vraag: hoe kan ik udates voor mijn android phone krijgen en installeren?@Hans-Schipper Met 'flight' neem ik aan dat je TestFlight voor iOS bedoelt. Als je je voor het beta-programma in het verleden hebt aangemeld met een iPhone, dan kan je niet zomaar ook de beta's voor Android installeren. Ik zou er even een ticket voor aanmaken dat je de update voor Android ook wilt hebben. Dat is nl. een heel ander proces.
-
@Hans-Schipper Met 'flight' neem ik aan dat je TestFlight voor iOS bedoelt. Als je je voor het beta-programma in het verleden hebt aangemeld met een iPhone, dan kan je niet zomaar ook de beta's voor Android installeren. Ik zou er even een ticket voor aanmaken dat je de update voor Android ook wilt hebben. Dat is nl. een heel ander proces.
@Rob-Verhoeff @Hans-Schipper ik gebruik ook zowel Android als iOS.
Voor mijn Android moest ik deze keer naar de Google Play Store en daar zoeken naar MRA. Toen kon ik hem een update geven naar de nieuwste versie. Ik heb beide systemen aangemeld voor beta. Als jij dat niet hebt gedaan moet je net als Rob zegt je eerst voor de beta van Android Aanmelden