MRA navigation app
-
Met de navigatie app word wp 9 overgeslagen ook als we er een ‘hard punt’ van maken
Op zoek naar de oorzaak ?
-
@JohnA Route even openbaar maken !
-
-
@JohnA said in MRA navigation app:
Met de navigatie app word wp 9 overgeslagen ook als we er een ‘hard punt’ van maken
In de route is er niets mis met dat routepunt. Wat bedoel je exact met overgeslagen?
Harde via punten worden niet automatisch overgeslagen door het automatische overslaan algritme bij afwijken van de route. Harde via punten zijn echter geen vaste bakens. Je rijdt er doorheen en dan navigeert de app gewoon naar rp10. Je krijgt ook geen specifieke melding van een via of vormings Routepunten. In de nav app heeft een via punt () naast bovengenoemde geen additionele functie!
In mijn nav app wordt rp9 gewoon goed opgenomen in de route voor zover ik kan zien.
Dus wat bedoel jij precies met "overgeslagen"?
-
Hij stuurt ons bij de rotonde rechtdoor over de hoofdweg naar 10 ipv op de ventweg te nemen waar het harde punt 9 op staat
-
Hij negeert dus 8 en 9
-
@JohnA Op basis van de route is dit niet helemaal eenduidig te verklaren.
Jouw routepunten staan niet helemaal netjes op de zwarte lijn maar dat kan in dit geval het e.e.a. niet verklaren.
In jouw geval zou ik proberen wat meer routepunten bij te plaatsen op de ventweg en opnieuw testen.
In jouw route zit geen enkele aanleiding voor dit gedrag tussen 8 en 10.
-
Zet ook een een routepunt voordat je de krabbedijk op gaat.